Comu caccià a cera da a robba?

Qualchissia più spessu, qualcosa menu spessu, ma necessaramenti ogni noi face noi in situ di a vita, quandu a ropa riceta cera. Puderia un occasione solenni, induve chjode sò disposti, o nantu à una data romantica, chì anu raramente senza splei o in un salone di bellezza durante a depilazione di cera. È per ùn spunta micca un bonu, è forsi u megliu, hà bisognu di sapè per lavà a cera da a robba.

I manere di caccià a cera da a robba

Prima di pudè aduprà a robba purtava di cera, avete da lascià chjappà. Questu durarà circa 15 minuti. Dopu quì, secondu u tipu di tela da quali robba hè fatta, puderete sceglie u modu appruvatu di cumbattà a cera:

  1. Da a robba purificata da tessili naturali (u lodi, linu, lana), pudete scancerà a cera cun un ferru in caldo. Per fà questu, avete bisognu di un pappu di carta (o carta blotting) è un pezzu di tela di cotta. U paperu deve esse situatu direttamentu in a manna per paraffina, è da quì sottu u fabricu è di ferru cù un ferru in caldo. A cera sottu à l'effettu di a temperatura hè necessariu à aderiscenu à un pappu di carta. Se un tempu ùn hè micca abbastanza, deve ripetiri sta prucedura, ma cù un pappellatu neu. In ogni casu, prima di prucede à questa metu di a robba di neve, hè necessariu di studià i rètuli nantu à l'etiqueta in quantu à u regnu di tempura quandu cura di stu pruduttu.
  2. In l'eventu chì i mancu di cera eranu in vestiti fatti di tela sintetica chì ùn pò micca tollerà l'effetti di e altitudini temperaturi, avete pututu nantu à u ferru un regnu pruduttu di ferro. Sì l'articulu tinatu ùn hè micca permessu di esse struati à pena, invece chì deve esse situatu in acqua calenta per qualchi pocu minuti, è scumpressate a cera cun un ragitu limitu. Ma, in ogni casu, ùn pruvate micca a limping - voi solu fà agisce. Baigne una cosa in l'acqua calenta è caccià a cera finu à chì u teatru hè limpiatu. Se a cera ùn hè micca eliminata, repite u prucedimentu. E pudete puru pruvà queste cosu cù solu solu solventi. Per fà questu, u cotonu hè appiicatu cù gasoline purificatu, turpentina (in a farmacevuli hè vindutu sottu u nome turpentine oil) o l'alcohol è a tina hè trattata.
  3. Quandu a cera hè stata furna (hè impurtante naturali o artificiale) hè necessariu piglià a ropa nantu à un gallo o per piazzate in un frettu chì hà benistatu. E poi l'antinatu è i pulgari, assai cun cura, per ùn sguillà u capelli, rinfriscà a parafina. Fate questu in a direzzione da a basa à i tips.
  4. E robes di coghju cù a cera sò più faciuli à pulisce. Ci si deve esse situatu in un locu friddu, perchè u parafinu stufi, è da appena scapale è si andarà in ellu stessu.
  5. Spots di cera nantu à vestiti suede per sguassà più difficiuli. A cosa chì hè stata fugliada hè stata attraversata da u vaporizzariu, è poi pulita di i residuli cera cun un sbagliu. Sì stu mètudu ùn aiuta micca e cera chì ferma, puderete trattà a tacchera cù una solu suluzione d'acqua cù l'ammonia, in un litru d'acqua aghjunghje una mezza cullecilla d'ammonia.

Dopu a rimessa direttamente a cera, sottu à a robba di ogni tetu hè solitu una tacchina grassa. A lotta contru una tale mansa ùn hè micca diffirenti di battè nant'à altre situ. Sì a robba sete secca è tarmini immediatamenti dopu a rimessa di a cera, ci vole à coperta cù u talcu è si ne vogliu duratu un pezzu. Pudete abbandunà una tacca cù un colpu spicchidu di detergenti di vetùpara è fà parte da 10-12 ore. Hè ricurdatu ancu per pruvà à limpià sta kontaminazione cù un swab di cuttuni è l'alkohol medico. E dopu chì a tina hè sguassata, pudete lavà a cosa in u so modu usualmente, preferibile cù l'aghjunzione di un remover taca.