U mudellu di "Capuletti"

U mudellu di "Rosehip" riferisce à i mudelli di relief, perchè u tipu, a cumpusizioni è u grose di u filu, è u diametru di i radichi, a densità di l'acrobata, sò di grande impurtanza. U stessu pruduttu, cunnessi da u listessu patronu cù u stessu filu, hà avutu un apparenza tutta diversa si hè attaccata à l'aghju più grande di tezza o semplice più grande. L'aleveti di u patronu hè megliu vede si hè fatta cù un filu finitu nantu à i razzi cresciute.

Quandu sceglie u patru "Eculopi" vale averiscu chì l'attrachamentu hè acquistatu in densità diversi, in i lochi dilicati, per questu hè megliu aduprà pè vestisce nantu à un ottore novu o primavera. Se avete decisu di attaccà una cosa invernale cù u patru di "Capuletti", avete bisognu à fà u pilu ferri allu lisu.

Tècnica per aduprà u patru di "Rosachi" cù l'aghju di puntata

U mudellu di u cane hè risparmatu è simplicemente simplice è ùn ci hè bisognu di fà un diagram per a so esecutà, hè abbastanza per simpricimenti descrizzione in fili.

1. Cumpressammu u nùmeru di cicli, un altru di quattru, averemu aghjustatu duie cicliche supplementi per a punta.

2. Cosi a prima fila cù i loops sbagliati, di a stessa manera pudemu eserciteghja tutti i numerus imparzii.

3. A seconda fila hè un mutuali manera di seguita: pigliammi u primu ciclu com'è una riva, da facemu trè da un loop (l'avemu cusitu cù un ccu di rùbbicu, dopu, senza eliminà u ciclu di l'agulla di triccò) fete un capu è tie nò di novu), avemu avemu trichi li tri cuntatti.

4. Quarta fila: partigemu u primu ciclu per a freccia, avemu attaccati à trè loops in un locu, da un facemu quattru facial.

5. A secunna fila - avemu ripetutu u patru di a secunna fila, etc.

6. Per fà fà più faciule per voi per capiscenu, aghju detta un schema:

U patru di "Rosehip" hè universale è assai praticu. Hè bonu per fà u ghjuvellu di ghjuvelli di primavera di fiori viscosos deliati, chì dà l'imprissione di tècnica di scappatura fina è per a lana di l'omu incruvate, chì face u pruduttu è l'usu.