Musica di depressione

A Depressione ùn hè micca capacitu per portà noti felici à a vita di l'ogni ghjornu umanu, ma a musica da sempre aiuta per liberà. Dopu tuttu, hè cum'è un sorella d'acqua in un caldo friddu. Grazie à ella, l'ànima vene à a vita.

Music da u stress è di depressione

Cientificatu scientificamente chì a più accettabili per a salute fisica è mentale, per u trattamentu di a dipressione hè a musica cun un ritmu di pocu (sottu 6 hertz), menu di 120 decibels è cù un forte moderatu. Inutili, tali cumpusizioni musicale anu un impactu negativu assai à u corpu in generale. Da u puntu di vista di u sapè esotericu, melodie cun un altu ritmu, audible à un nivulu di vuludicità, affettanu u chakra chì si trova in a regione abdominal. Hè respunsabule di satisfacer i primi instinti, i bisogni.

Ùn serà micca sferibile per nutà chì, per u sviluppu persunale, a musica duverà in l'area di u chakra più impurtante, situatu à u situ di u "terzu ochju" - a zona parietali. Hè quì chì a cunnessione cù u cosimu, forza da quì sopra.

Allura, a musica classica hè una excelente ferramenta per a depressione:

  1. Opere di Beethoven: Symphony No. 1 C dur, Symphonie No. 2 d moll, Symphonie N. 4 B dur, Symphonie No. 5 c moll, Symphonie N. 6 F dur, Symphony No. 8 F dur.
  2. Claude Debussy: "Moonlight", "Memories", "Luna nova", "Dancing Snow", "Waves", "Parlanti cù u Mari", "Prelude 8 Rosa".
  3. Nisuna musica senza significativa contru di depressione hè l' opara di genius di Strauss: "Contatti di fata di l'usi di Vienna", "Rain Music", "Danubio Blu", "Waltz Imperial", "March Russo", "Farewell to St. Petersburg".
  4. I composizioni musicali di Franz Liszt: "Noise of the Forest", "Consolations", "Etudes of Paganini No. 3", "Dreams of Love" aiutanu à ridere di e tensi è diprissioni.