I cunsiglii di Wangi nantu à l'amore

Duranti a so vita, un grande quantu di persone vinevanu à Vanga, aiutendu aiutà. U sanatoriu salvatu di varii malatii, aiutau à affruntà i prublemi davanti, migliurà a situazione finanziaria è truvà u so ànima alma. U cunsigliu d'oru di Wang per truvà a felicità ùn hè micca un segretu, è oghje tutti pò usà. Hè nutate chì u curatireghju hà ripetitu dichjaratu chì solu i pirsoni sinceri è amori ponnu cuntà di l'aiutu di i so prediletti è di i cunsiglii, chì u coru hè apertu per l'amore.

Cunsiglia di Vanga per cugliu l'amore

À u primu sguardu, e ricanusciuni da u curativi pò parissiru simplicità è trivial, ma in fattu si facenu u travagliu. Vanga sempre è in ogni locu disse chì u scopu principale di una donna hè a nascita è a crianza di i zitelli. Hè per quessa chì in u primu locu, rappresentanti di a bella meza di l'umanità avè avutu l'amore è a famiglia, è micca u dirittu, a carriera, etc. I cunsiglii di Vanga per truvà l'ànima di l'alma hè assai sèmplice - escolti à u vostru core è dà solu l'omi degni. In ogni casu, una donna ùn deve mai làcenu di u so maritu, perchè ellu hè a so scelta. Divorzi sanatoriu hè generalmente dimucitatu, perchè in u so avvisu u più impurtante - per salvà a famiglia. Wanga hà dettu chì l'apostascia da a famiglia sempre aduprò parechji problemi, ma u travagliu è a patience sò sempre ricumpinsati.

I cunsiglii di Wang nantu à l'amuri anche u usu di un trattu simplice chì vi aiuta per attruvarà un omu particulari. U rituali si deve esse realizatu u sibbettu a notte è per ellu vi valuru a preparazione una foto di l'oggettu di l'adorazione. Posa à pusà vicinu à a finestra, chjama a chjesa di a chjesa, stampa l'imàgine à i vostri labbre e sussurru questa parole nove volte:

"U bughju bughjone ghjustu, a forza in a mo casa venenu cun ella. Cunderaghju un malenconicu nero da i paludi di i morti. I chjamarà dulore mortale da i pani di i putenzi. U putere di a mo parolla ùn vene micca da a porta, micca a porta. I pinsati facenu turnà à voi per vede chjappi, forti scuru. Ùn serà micca liberu di vedà più è mi vede cun amori. Perchè ci hè forza in e mo parolle. Cusì sò. Amen ".

U passu prossimu hè di cullà una cera di cannula nantu à a photo è ne mette sottu à u pilone. A cannila ùn sia micca esse extruduta, falla chjappà solu. Hè necessariu di guadagnà a cerimònia di novi ghjorni.