Cumu sguassà i danni da a persona?

Ùn sò solu i donne ghjilosi, sò ancu vindicati. A corruzione hè u modu più efficau di disperse da un rival in amore, o di vende nantu à una donna. Unu di i danni più famose in u circhiu femminile hè u danu à l'obesità.

A corruzioni à l'obesità

In vista à e scalini, l'unicu cosa chì veni à mente hè chì vi sarani spoiled per l'obesità è avete a decide comu a rinfrescenda. L'unicu signu di sta distesa hè chì ùn sò micca ragii fisiològii per averà u pesu, ma hè sempre crescente.

Inoltre, succede chì voi esse tistimone di l'effetti di u spoor in u vostru amatu. Allora a cumpagnia hè ancu più difficili - cumu per sguassà i danni da a persona, se ùn credi micca in ellu è ùn ne micca fà nunda.

U metudu cù a lampa hè u più universale.

Cumprate una lumera nova, pour oliu nantu à quessa, ligera a mexa. Avete da principià cù "O nostru Patre" - leghje a prigione trè volte, è dopu trè volte a cusì conspirata:

"Quandu u focu di u lampu credendu, quema ardente cum'è una flama, a tènebre dispelse, cum'è hè liscia è alta. Allora u servitore di Diu (u nome di a vittima di corruzzione) serà ghjustu è ghjustu, perchè serà bellu brillante è puro, perchè tutti i bughjone è u malu l'abbandunarà. In u nome di u Patre è u Figghiu, è di u Spìritu Santu. Amen. Amen. Amen ".

Dannu finanziariu

U spoiling money sò in generale inviulatesi à i prublemi di prummincià assai prubaciuscimentu è persone. In questu casu, una persona chì hà littiralmenti pensendu chì u so canali di u dirittu hè sfughjatu, è a furtuna da ellu torni.

Ci hè un modu assai simplici è efficafanu cumu per rinforà u danu per i soldi. Ùn deve esse realizatu trè nuttati in una fila.

Per u rituali, pigliate un vetru di acqua è leghje trè volte i seguenti parole:

"L'acqua di Diu, l'acqua di u pozzu, era l'acqua di morte, diventà l'acqua di a vita! Signore, se u veru acqua, cunsacre l'aqua, lavate cun servitore di Diu (nome) curses, lezioni, glamour, u bisognu di l'ombra, motti neri, l'invidia, l'odi, dashing fun, bribe, frustration, Malu, vai à u vostru parente, è Diu hè u nostru babbu. Aghju lavu a me fata cù l'acqua, benedite cù una croce santa. Amen. Amen. Amen ".

Dopu avè lettu, l'acqua era lavata è vai in lu lettu.