Tahini halva

Halva - una dessinata hè assai populari micca solu in i paesi orientali. Ci hè parechji tipi di halva, una di e quali implica di coccia stu platu da e semi di e olegi è / o nucelli. Una di e varietà di sta castagna hè u tahini o sesame halva, prodotta, rispettavevuli, da i soghja di sesame. In ocasioni in tahini halva aghjunghje pistachju o cacahuelli.

Tahin (hè sallò) a halva hè cumuni in u Mediu Oriente, i Balcani, in altre parti di a Regione Meditazione, ancu di u territoriu di i stati di u spazi post-sovieticu.

Questu gustu rilivatu è veramente orientale hè cunnisciutu in Iranu da u V seculu. Dopu a ricetta era diventa in altri paesi. Ci sò assai ricetti per a cucina tahini halva, in tutti i paisani àrabbi sò ricette ricette attuale, perchè u gustu di sesame semva pò esse in parechji paesi è regioni. Eccu l'ordine tradizionale di cunghjuntà i ingredienti di a basa hè un veru artu cù l'usu di i sicreti, travagliatu da seculi. Naturmente, questu strategicu semi-domesticu determina l'aspettu è u gustu di u pruduttu.

Chì sunnu di tahini halva fatti di?

Hè pussibule sparghjile un cumpunente principalu per a coccia - hè una pasta fatta di sardegna di terra. Hè ancu utilizati sò vaniglia, glucose, massa di caramelu, àiu cítricu è di parechji ingredienti. In i versioni di fabrica, hè pussibile alcuni di nutre, butta, cacao è altri ingredienti.

Halva sesame - bona è mala

A tahini halva hè una maravillosa postu di luce chì, in certu puntu, pò ancu esse cunsideratu dietetica. U pruduttu hè un veru bagnu di vitamini è microelementi chì una persona hà bisognu. A cumpusizioni di u tahini halva, preparata da u metudu ndustruu, include a massa di prutezione (in forma di pasta da sèsam), massa di caramiè, agente spumante (razza di licorice) è altri ingredienti, sfurtunatamenti micca micca utili comu l'anzianu.

Sesame halva hè un grandu valoru biològicu, cura è rejiminene u corpu, mute l'attività di i sistemi nerviusi è cardiovascular. Inoltre, u pruduttu hè ùtule à l'ossi è i junconii, in modu, a halva improvisa a cundizione di a pelle, u capelli è u unghji. Semu devi esse ricordati, però, chì ogni docu di dulce ùn sò micca utili per a denti, per via di effetti diretti à l'esmalte, è i livelli di zuccaru di sangue anu dette sottu cuntrollatu.

Tahini halva ricetta

Ingredients:

Preparazione

Scalfèghjanu i zomi di sèsam, neci è da a cugliera è calcinate currettamente nantu à una padedda secca. U cacahuè sò ancu purificati è calcinati (ponu esse nantu à un fragole). Sesame hè passatu per un macinatu di carne (hè megliu di fà questu duie volte).

Preparate zucchero cù u vanillinu è aghjunghjendu sèsam in preparazione. Fremi un cuntinuu densu è viscuali. Aggiungere i cacahuelli. Questu hè una tessitura interessanti è heterogeneia. Scudemu a massa prestu cù una strata nantu à una pappu grizzu o un pappu umitu (pudete furnisce un oliatu di carta - hè ancu più còmico), aminati è spugliati cun un piumente rotanti. Prestu, frizzatu in pezzi è piacè fassi frischi. Ammaistrà in un locu frescu in un cuntenutu cerchiu chjusu. Servitenu tahini halva cun té, caffè, karkade è altri prudutti freschi.

Ci sò altre ricette per a tahin halva, chì pudete aduprà in casa. Da u zuccaru inghjustu da u zùccheru hè aghjuntu à u meli naturali, chì naturalmente aumenta a so utilità di u pruduttu è a guasgi casi a dieta - se ùn ci hè micca allergiammi à u melu. L'usu di molasses invece di zuccheru hè ancu permissibile. Arcuni ricetti include leche, crema e farina di granu - questu hè ancu possibbili, ma a cumminzioni classica hè preferibile. U lettu è a farina, di sicuru, aumentanu u cuntenutu calanicu di u pruduttu finitu.

Sesame halva-cuntenutu caluricu

U cuntenutu caluricu di stu pruduttu, fabbricatu per u metudu ndustruu, hè circa 550-570 kcal per 100 g, cusì utilizà a halva deve esse un pocu, in particulari per quelli chì salvanu a figura. Hè megliu di manghjà a halva in a mattina - per esse u lunch. Inoltre, vale di ricurdà chì questu hè un pruduttu cù un cuntenutu assai altu di grassu verdura , cusì hè megliu di beure halva cun cerveza caldo.