Linfociti in i zitelli: norma

A basa di u diagnosi di assai malatii hè un test di sangue. Havi assai assai indicatori: hè u cuntenutu di sangue di l'emoglobina, l'eritroċiti, i pleculezza è leucociti, è a rata di sedimentu è eritrochite è a formula di leucocita. Havi dettagliamente l 'analisi, piglià tutte tutti i matte, pò solu un spicializatu qualificatu, perchè in elli sti indicatori ùn anu pochi di dì è solu in un testi di sangue siacumenu pò dà una stampa completa di l'estatus di salute di u paci.

Unu di l'indicadori impurtanti hè u cuntenutu di u sangue di limfochite - cilindri bianchi. Stu tipu di leucociti hè rispunsevule per u ricunniscenza di i corpu straneri in u corpu umanu è a furmazione di una risposta immune specifica à stu stimulu. Questu significa chì i linfòciti sò una parte indispensèvule di u sistema immune: battanu contru "agenti" straneri à u nivellu di u celu, sacrificendu per a salvezza di u corpu, è sò ancu respunsabile di pruduce anticorbe. Li linfòciti sò producturi da a médula di l'uberu è da i nodi.

A norma di i linfòciti in u sangue di un zitellu

In adulti è zitelli, a norma di linfoffi hè significativamente distinta. S'ellu in adulti u percentuale di limfochite à u pesu di i leucociti hè di circa 34-38%, u più ghjovanu u zitellu, u più grande u proporzione di i sangue di u sangue: 31% annu, 4 anni 50%, 6 anni - 42% è in 10 anni - 38%.

L'eccezzioni di sta tendenza hè a prima simana da a vita di u zitellu, quandu u numaru di limfochichi hè 22-25%. Allora, solu per u ghjornu 4 dopu à u nàscita, aumintatu significativamente, è da pocu pianu lentamente aduprà a diminuzione cù l'età. Cum'è qualsiasi netta, u cuntenutu di limfochite in u sangue hè un termu relativo. Puderia fluctuate in una direzione o un altru, secondu i malati pussibuli è i prucessi inflamatorii chì si sò in u corpu di u zitellu. U numaru di limfochite hè direttamente direttamente cù u travagliu di u sistema immune: cù u sviluppu attivu di l'anticorpi, u so numeru aumenta rapidamente (chistu hè chjamatu limfochitsi), in altri situazioni pò significativamente disminuisce (lymphopenia).

O cumpiimentu o inconsistency cù e norme di u cuntenutu limfochite hè determinatu da l'analizia di sangue cun una formula di leucocita.

Nuvole centru di limfochichi in i zitelli

Se l'analizi amenuate un augmentu in u nivellu di i linfozzichi in u sangue in un zitellu, questu puderebbenu indicà una varietà di diversità di malatie, chì i più cumuni sò quì sottu:

Se un numaru relativamente numeru di limfofichi atipichi hè vistu in u sangue di u zitellu, u fattu custituisce assai l'evuluzione di mononuculosi infecciosa, una malatia virali aguda chì si spessu trova in i zitelli. À u stessu tempu, per u limfochitsi, u numaru nummaru di leucociti in u sangu aumenta, è i linimòdi atipichi stanu, cambiant, diventanu propiu assai simili à i monocytes.

E se i linfonichi in un zitriu sò abbinuti?

A linfopenia spessu occur due to anomalies in a produczione di limfochichi da u corpu (per esempiu, in patrimonii ereditarii di u sistema immune). Inutili, a diminuzione in u numeru di limfochite hè una cunzidenza di e malatie infizziati da a inflamazioni. In questu casu, ci hè un prufessiunamentu di i linfòciti trà i vini sanguini à l'organi e tessuti malati. L'esempi cchiù vividi di tali malatii sò l'AIDS, a tuberculosis, diverse purulent-inflammatory processes.

Inoltre, a diminuzione di linfozza hè tipica per i malati sottu à radiazzioni o chimiotherapi, pigliate trattatu corticosteroïde cù u sindromu Ishchenko-Cushing. A riduzione di i sangue di i sangue hè pussibuli ancu in casu di stress severu.