I sintimi di scamoscia in i zitelli

Piuma Scarlet comenza in u 1554, à questu tempu hè stata a prima menzione da ella. Allora era cunnisciuta com'è scarpu, da sta frasa, in inglese, u nomu russu di a malatia, a freba scarlatina, nasciu. Questa hè una malatie infizziosa, i mutori causattivi chì sò gruppi A streptococci. Puesu più spessu in i zitelli in prelogichi. Un caratteristiche caracteristicu di a febbra di u scarlatta hè un raccogliu di picculu pezzu nantu à a pelle in cungline cù a garganta di ua. Si sparghjera da i catigurii di l'aire, mentre chì a fonte hè una persona malatu chì possa una minaccia di infezzjoni durante 22 ghjorni, da u mumentu di l'iniziu di a malatia.

Cumu si scuru scarlatta manifestatu in i zitelli?

U pianu di l'incubazioni di a febbra scarcata in i zitelli hè di 7 ghjorni. A malatia à questu tempu hè oculistica. Allora si sviluppeghja bastonu è rapidamente. Oghje u primu ghjornu, u benessimu di u zitellu s'agrende significativamente, diventa linu, di sonnu, a temperatura di corpusoghju impone a 38-40 ° C, u da malatia è i siciliani. In u stadiu iniziu, pò esse una mancanza di gattiva, nausea è vomiting. Doppu di parechje persone, una rash rosa brillanti pò vede nantu à a peddi risu. A più spurtata nantu à a stesa, à i lati di u corpu è in i posti di dritti naturali (underarms, in i buttigli è inguernu). Inoltre, i caratteristicizazioni di a frebba scapularizzata in i zitelli sò un brillo febrile à l'ochji di u zitellu è u cuntrastu cuntenenu frà e ciccone rosse rossi è u triglaghju pallidu chì formanu i labbra è u nasu.

A scarlutta è sempre accumpagnata da una garganta di sera, perchè u zitellu hè disturbatu da i dolore in a gola è a larynx, è quandu u pediatricu hè studiatu, l'ameligitis è i linimuli noduli. In i primi ghjorni di a maladie, una lumaca di brunzu in a lingua è a sequenza hè caratteristica, dopu à 3-4 ghjorni, a pezza passa è a lingua adduta un culore russu chjucu cù pittura finale. Sulu sulu doppu 1-2 simgni, a lingua acquistò u so Statu normalu.

A rash hè spressione assai brillanti, creendu l'impressione chì u zitellu era pittatu di pintura russa. Cù u so pruritazioni, pruvucà parechji inconvientenza à u paci, chì ghjè perchè annantu à u corpu dopu u scontrazione frequente. À u tempu, a sarpi furia di i scarpi in i zitelli sferiscenu pocu è dopu à 3-7 i ghjorni di e seguenti cunsegenu micca.

Ci hè 3 forma di a malatia:

  1. Luce - a tampiratura ùn si supirava i 38.5 ° C, un ligeranu rash. Tutte e principale manifestazione si sò in 4-5 ghjorni.
  2. A temperatura medie - pesante ùn sia più di 39.5 ° C, dolori di ciu, mancanza di gattiva, vomitu. Fugue per 6-8 ghjorni.
  3. Severu - a temperatura di u corpu pò righjene à 41 ° C, ripetuti vòmitu, invulsiones, anorexia, perdita di a cuscenza hè pussibile.

Trattamentu è prevenzioni di scamosciuta in i zitelli

Cù a febbra scarlata, un cursu di antibiotici duranu dura di 5-7 ijii, diversi medicamenti antiallergichi, vitamin C, supplimenti calcium è furacilin per gargling, cù l'aiutu di impedisce di malati griggiu. Se u trattamentu si rializeghja in casa, u zitellu deve esse postu in una stanza separata cù tutti i norme ienichi. Assicuratevi di monitorà u restu di u lettu, particularmente in u periodu agutu di a malatia è furnisce una dieta completa vitaminizata. A decisione nantu à l'uspitalizazione pò esse fatta da un medico nantu à a basa di a cumplessità di u cursu di a malatia. Per a prevenzioni di scamosciuta in i zitelli, tuttu ciò chì pò esse fattu hè d'identità di a malatia in un stadiu iniziu, principia a trattamentu è insulane u zitellu da u cuntatanu cù altri figlioli durante 7-10 jorna. Hè ancu avissi nutatu chì i stituzzioni di i zitelli sò pudere visitate solu dopu 22 ghjorni da u principiu di a malatia.