Comu scorri una tina da a tinta di a robba - i modi più efficace

A quistione di a manera di piglià una tina da a tinta si faci in parechje persone chì, in i so trascurità o pranche nantu à a so vistia o mobili preferiti, avianu colourague i divorzii. Immediatamente pari chì a cosa hè spoiled irrevocably, ma ùn hè micca. A tinta moderna hè faciule da sguassa cù mette simule è pruvatu.

Cumu scumpigghiari u scherzu di tinta?

Quandu un problema hè detecatu, hè impurtante di seguità propiu di l'accionamentu, postu chì l'eliminazione di u taccu da a tinta di u punteddu hè più faciule mentre ch'ellu hè frescu. Per fà questu, utilizate assai strumenti improvised chì sò fàciuli truvà in u gabinariu di a medicina o in casa in a cucina. U trattamentu di trattamentu difiere secondu u tipu di tissutu chì hè stata tosta. Avete bisognu di scumpittura di tinta prima chì u cunduttu hè lavatu, per ùn esse sparghje nantu à u materiale. Per principià, un sorbente hè appiicatu à u mannaghju - fèminhe, schiacciata, pappuluzza di zucchero. Dopu qualchì minutu si pò esse scucchlieranu.

Cumu sguassà i mancu di tinghje nantu à e vestiti bianchi?

A decisione quantu di scorri una tina da a tinta da robba bianca , pudete utilizà i metudi siguenti:

  1. Agente chì cuntene à cluru. Avete bisognu di applicà a cumuzzioni (per esempiu, blanchezza) à u pruduttu è dà u tempu per l'attu. Dopu chì a ropa pò esse lavata. In certi casi, perossu di l'idrogenu pò aiutà ancu, hà un effettu chjaru assai. Hè appiicata cù una pappà per a contaminazione è, se ci hè un effettu pusitivu, anche u manchinu finu à sparisce.
  2. Cù una cosa biancu, hè fàcilu lavà a tinta in a seguente manera: in 50 g d'acqua, stendi a tablet di l'hidruperita, pour l'acitu è ​​un pocu permanganatu di potassu in un altru cunti. U primu filatu di cuttuni nantu à e ciappi hè aplicatu una mezana viulina di permanganatu di potassiu, a secunna - una suluzione di l'hidruperita. Allora u pruduttu deve esse lavagatu sottu u flussu di l'acqua, ùn esiste micca rileva di a tinta.
  3. U tissu biancu pò esse puliti cù ammonia è perossu di l'idrogenu (1: 1), diluted in un vetru d'acqua. Hè necessariu aghjustà u linu di cuttuni cù una strumentu è aghjunghje à un postu macchiatu, da una cosa per lavà.

Cumu scumpigghiari mancu spiunarii di coletta coletta?

A decisione cumu per sguassate una tinta mancia da robba purificata da u tela colore, avete bisognu d'accuralli chì u materiale ùn hè micca spedutu è micca micca bbandunati per via di u processatu. Per a pulitica, hè megliu utilizà prudigi lucali. Cumu sguassà una tina da a tinta da un material culore:

  1. Mettite l'acetone è l'alcoolu in i pareti. A suluzione pour nantu à u spaziu contaminatu, fegate è aghjustate finu à chì a tinta sparisce. I tàceci rimane pò trattatu cù una solu di 10% ammonia, dopu avè verificatu quantu a pintura hè resistente à questu. Pigliate u pruduttu.
  2. Pudete eliminà a tacchina cù u latti. Hè bisognu di mantene a cosa in questu, rinfriscà è lavò.
  3. Fate una solu suluzione di cinque partes d'alcoolu è di dui glicerine. Aduprà à a contaminazione, fate, lavarzu è lavate. L'ingredienti ponu preservà u culore di a materia.
  4. In u tecido di sita per un ghjornu aghjunghjendu una pasta fatta di mustarda, dopu chì deve esse scraped è lavande a materia in acqua crescente.

Cumu scumpigghiari mancu spiunziati da i jeans?

Sì u pezzu sdrughje cù i vostri jeans favorito, ùn avete micca bisognu à scumpete. Pudete facilmente aduprà u materiale, è dureranu parechji anni. Cumu scumpressate una tinta mancia da un vistitu di denim:

  1. Pour un pocu di l'alcoolate nantu à a zona sguata o spizzate a pittura di mare. Trasfurmassi cù un sbracatu di cotto nìgicu, rinite cù l'acqua neve dopu chì a tinta hà sparitu.
  2. Fate una solu suluzione è acqua calde 1: 1, pour a tinta durante 30 minuti. Piglia una pasta d'acqua è soda. Scopre in a contaminazione cù una velluna cisalla di toothbrush, chì deve esse dipped in a solu suluzione. Rince i jeans in cool water.

Cumu scuprerà una tinta mancia di una cammisa?

Quandu a tinta ciutùtinu cù tinta, u prublema pò esse risoltu cù un aiutu di vapore è l'acitu. Comu lavà manichi di tinta:

  1. Pudava una tavola bianca di carta sottu a cammisa.
  2. Spray nantu à l'area sughjetta di l'acqua, lasciate durante 5 minuti.
  3. Tintarella di pezzu cù un napule è parechji volte finu à chì l'arricchisce.
  4. Imbulighjate in un tastu di 1 coperta. l. Liquid liquid dish, 2 tsp. l'acitu è ​​un vetru d'acqua.
  5. Eppo u foglie biancu è lascià nantu à a tinta durante 20 minuti.
  6. U spazi bruciata per sguassà cumpressà a tinta, u pruduttu hè lavatu in una squadra di tipografia.

Cumu scumpigghiari a mancia di tinta da a pelle?

Sì a penna hè una chjappelle di coghju sucia, borsa o un sufettu, u prublema pò esse resoluzutu cù l'aiutu di metudi pruvati. Antes de retirar a mancha da a tinta da a pelle, in una zona pocu precisa per pruvà l'agente di limpezza, è verificate chì ùn cambia u culore di u materiale. Per falla di scorci, i ricetti seguenti sò accettate:

  1. Per fà quessa, diluce 1 inchì. soda è 1 tsp. Ammonia in un vetru di acqua. Dampen u tecido in a cumpusizioni, trattate a contaminazione quandu a tinta hè pulita per lavorà u spaziu cù l'acqua.
  2. Sguassà di e tàzziquure di tela da a robba hè fatta cù una cumpusizioni di 1 coperta. l. u sali è una gota di detergente diluita in mezu vittura d'acqua. A mistura hè appiicata à u mannaghju è hà da esse secondu. Dopu lavatu i restos di terra è cumpagnie di cumpulottu cun un tela.

Cumu scaricamentu un spotu di tinta?

A rinfurzà di e maniche di tannera da a robba, duverà esse cuminciata cum'è prima, i novi contaminanti dissolve megliu. Ma hè pussibile di trattà cù i divorzii siccati. Cumu sguassà una tina vera da a tinta:

  1. A misura d'alcoole è acetone (1: 1) hè trattu cù tinta, coperta cù un pappu di carta pulita è guidata cù un ferru. Allora una cosa ci vole esse borra.
  2. Pudete fà un altu mischju forte - alcool è turpentine in parechji partes. U trattamentu in bullore vole à fà parechje volte, dopu una cosa per lavà, perchè a cumpusizioni hà un odore sfavore.
  3. A tinta vechja pò assicutà facilmente cun una mistura di l'acitu è ​​l'alcohol di ethyl in dosi uguale. Allora u tartru trattatu hè lavatu cù una gran quantitata d'acqua.

Tinta manucina

A decisione quantu a lavare la tinta mancia nantu à a robba, ponu travaglià cù un remendate di tela dispunibule da a tenda. Ùn hè micca difficiuli di utilizà, a rimolta di a contaminazione si prumove parechji minuti. L'eliminatori di u tisu sò dispunibili in a forma di:

  1. Pencil. L'scelta hè larga, questi sò Faberlic, Udalix, Heitmann, aduprate micca di tinta tinta è maniche sicchi. U travagliu u significatu di a stessa manera - prima avete adupiratu u fangu cun calde acqua, da u fretta cù un lapis finu à a spuma apparaitivu, feghja di stallà 15 minuti. A fine di u tempu, a cosa pò esse lavata. In blots ancianos, u tempu di esposizione hè cresciutu à 2 ore. U licei sò adattati per tutti i tipi di tessili, in particulare e texturizzioni fini pò esse trattatu cù una spugna.
  2. Oxygen bleaches, per esempiu, sò bè ​​à sguassà pate. Beckmann, SC Gel. Cù l'aiuta di l'aiutu, sguassate e scorci di tinta, marcatura, marcatura, tracce di a casetta di munita, dipinti da u graffiti. Prima di cumprà u pruduttu, avete bisognu di leghje nantu à u pacchettu, per chì tipu di contaminazione hè adattatu.