Cumu libbirà l'abi?

I insetti nantu à u situ chì aduprate micca solu u danu à a cose, ma ponu divintà un periculu per a salute umana. Vespri è abbi sò oghji un sonni terribili per parechje persone, perchè casi crescenu casi maiuronii di a reaghja allergique à una morda. In ogni casu, questu ùn significa micca chì quellu periculu ùn pò esse micca evitatu. Ciò avemu vistu cumu di ridivà di l'abi in u situ, sicondu a situazione.

Cumu libbirà l'abi?

Sè vo circate di rinfrescati i rincerzii in a vostra terra, induve l'air limone è i pezzi sulle, sò priparati pè u riversu di questi ricerca. Comu regula, assai apicultori facenu campeggi per i so abi in a so secre dacha. Di sicuru, a prubbabbilità chì viaghjanu necessariu à voce à u vostru situ ùn hè micca cusì alto, ma casele ùn sò micca micca freti.

U primu passu per truvà una risposta à a quistione di cume u dispunibule di l'apicultori vicinu, vai per l'apicultore stessu. U fattu hè chì a strada simplice, almenu dui o trè metri d'altura è sordi, sarà tutte sicurezza. Ogni ghjornu, sopr'à questa alte volarà una abetta rara.

Se u vostru viaghju ùn vole micca fà affruntà, ùn avete prestitu per ricumpite à metudi radicale è inhumanu. Prima, tutti i patroni di e bugni sò u cuntenutu di l'atti leei legislattivi, induve i vostri diritti sò signalati chjaramente. Perchè chì u fustu anu avutu cultivatu ancu prima di l'apparizione di bugni in un lagnu vicinu.

Per a vostra parte, pudete pona più lavanda è balsa di limone, chì u pudori ùn hè micca particularmente favuritu da i insetti. Pudete ancu aduprà trappe per insetti.

Cumu si libbratu di abessi salvetti in u paese?

Un fattu diffirenti, se u vostru situ hè stata sceltu per un ghjacciu di insetti salvatichi. Hè megliu di travaglià cù e persone chì cunnosci. U stessu apicultore expertu probabilmente voli cumpagnie un enzemi è pigliate cun ellu. Questu hè a prima cosa di fà. Ùn truvate micca un apicultore experto per recoger insecto, cercanu una urganizazione chì ponu distrughjini u prublema. A cosa hè chì esse ridutta di l'abi hè micca faciuli, perchè parechji di i cunsiglii da i fori sò micca inactivi. È certe volte solu aggrava a situazione.

Se trova un bugnu in u muru o sottu un bancu, ùn pudete micca segellà cù u mortuiu di cimentu. Prima, perchè ùn ùn distrughjenu e canteraghju ad inguernu, è in cima di tuttu, forze l'abbiati di circà novi entrances à a so casa. E dopu avè averanu micca esse amici.

Ùn ponu nantu à a cheminée si l'abi sia truvatu in a chimney. Dopu un calduzzu, l'aromi di u meli hanu fattu solu attraversu più insetti. Ogni tipu d'aerosols sò improbablamenti di sacrificà abessi, ma vanu quasi pruvucarà.

Sè avete bisognu di ridiri di l'abi in u vostru, vi hà da travaglià dura. À l'equipaggiu è a sicurità è ùn dì nunda - questi momentiche sò primi. Fiancà, avemu a fiscalizate l'apicultori à almenu ridissimu l'attività. Allora spray intra l'insecticida è aghjustate a sera. Scaricatu dinò u bugulu in un saccu u lasciatu. U travagliu megliu in a sera, quandu tutti l'insetti ritenu à u bugghiu. Assicuratevi di verificà u postu dopu u trattamentu, pudete torna trattatu cù un insecticida.

Cumu libbirà l'abi in a terra?

L'apiculi Terra ùn sò micca solu inutilità, ma ancu periculosi. Quì u vostru assistente hà da manghjaraghju acqua, è in questu materiu a regula "più forte - u migliore". Perchè u soldu ci fervente? Sì piglia l'acqua fredda, l'insetti avaranu survegghjati è cù e novi forze esse cuminciati à travaglià nantu à u so canzone. Doppu, dopu un tentativu successu, unu deve teme u cumpurtamentu aggressivu.

Per disperse di l'apiculi cù l'aiutu di l'acqua furiu, hè pussibili qualità in l'estiu è in u tardu di u ghjornu. In generale, hè cunsigliu di travaglià cù questu problema per esempiu in a fine di staghje dacha, quandu l'attività di l'insetti hè più bassu. Un vetru di circa cinque o, ancu più, litri di acqua fogera. Pocu pocu avemu cuminciamu a vagnari acqua di ebberu in u viscuzzu.

Pruvate di libbirà di l'abi in u situ in a sera, perchè in questa ora pudete destruisce u swarm di tuttu. Ùn dispremenu micca di l'acqua di ferita, perchè l'insecura survivantate pudete principià un attaccu.