Pi lavari la fretola?

A più ghjovena meneplica dilettanti cù a pulizie di u frettu spessu tenu quistione. Scupremu cusì chì pudite lavà a fretta.

A mo fria hè fora

In i venditi ci sò parechji parechji detergenti, cù l'aiutu di quale i pruduttori offerta à lavà a fretura. Tuttavia, no tutti e donne sò pronti à piglià à u serviziu, cum'è química hè presente in questi prudutti, è questu hè micca assai indeseziu per a limpieza di u locu induve l'alimentu hè almacenatu, perchè pudete piglià nota di i cleansers chì lavani a frigorifia fora. E mentri ricorda chì ùn pudete micca usà pane e travaglii duru, per ùn scarrafijarà a so superficia liscia inadvertentemente.

Si pi lavari la fria fridesca?

E donne incubati d'averebbiunu cunsigliu per lavà a frigorifera in una soluzione di soda, chì u soda hà pussibule pruprietà dinù è ùn solu ùn aiutà micca à limparà a frigorifera di a terra, ma ancu eliminà l' odori offiziu chì sò quì sottu u restu di l'alimentariu.

A suluzione di soda hè preparata in a modu chì seguitanu: in un litru di acqua calenta, diluce 1 cundina. l. baking soda. Questa suluzione si sdischisce tuttu u mondu di u frettu, tutte e disposte è cala. Dopu questu, una volta, fate tutta a frigoristica cù un mantellu immersi in acqua per rinfurzà a soda chì resta. E asciucarà seccu.

Ma prima di pudè lavare a frigorifera di l'internu, ùn hè impurtante per esse o vechju o novu, fate casu da desconectà da l'electricità, sguassate tutte e dispunelli, dispunìbelle, stile è alimentariu, è scorrianu a frigorifera.

Scaricate quellu di u ciavolu

Cù u lavuratu di a frigorifera, avemu capitu, è da u ciavvi di ridivanu di u carbonu activatu è di i grani cafè. Pigliate solu in a frigorifera è sia u licinziunamentu di u fieru.