Cumu lavatu a calzature termale?

U scopu di sta lavanderita hè di mantene u nostru calore in a stagione fredda, hè utilizzatu per l'esercitu. Inoltre, una ropa cusì devendrà umidità. Ùn hè difficettu adresse chì dopu un pezzu serà di pulitu. Hè pussibule di lavà a calzature termale è cumu fà?

Cumu bè per lavà e calzature termale?

In casu di dubbitu cumprà, cumu si puderete fassi cura di lino, in seguitu stu articulu aiutà à determinà a finali. A compra quasi tutti dumandanu una quistione, sese permettenu esibite una robba termale. Hè assolutamentu pussibile è necessariu. Ma si deve esse done cun cura, aderendu per certi reguli.

Cundizione per a calzature termale ùn hè micca più difficiule di fà cura di calzolai qualità di una bona magazzina. Cumu lavatu a lingerie termale, l'infurmazioni nantu à l'etichetta vi diciarà. Ci hè u fabbricante sempre indica a temperatura màxima di l'acqua, u regnu di a lavà. Sì sta informazione ùn hè micca bè per voi o l'inscriptions ùn sò micca claramente, aghju da fighjà quarchi cunsiglii di cumu fà cuscrietà guadagnà i prudutti termali.

  1. Parechje eranu cunvinde chì u lavare in una màquina d'affissà per questi robbi hè contraindicata. Infatti, pudete borate lingerie termale in una squadra di tipografia, postu chì tutte e vistite ha longu pruduciutu secondu i tecnulugichi muderni, è e lavare "avete" a lavà in modu delicatuu. A principal hè di ùn mette a temperatura nantu à 40 ° C, altri ch'ella a lavanderita perderà a so capacità per sguassà l'umidità è u calore. Pone un modu delicatu per l'articulu di la lana è di sita, ùn hè micca avete da tuccà. Se u vostru màquina ùn ùn hà micca stati modi, hè megliu di sceglie un lavatu di mani.
  2. Ùn ci fate micca bracce. Qualchese esposizione a altitudine temperaturi averebbe affettivu i proprietà di a robba. Per foderà o disputà in a purtazione secca a calzature termale hè impussibile. U fabricu diventerà un rag, e fibres perderanu a so struttura.
  3. I prupietarii di stu ditagliu di u vestitori spessu si spiecanu di quantu spessu per lavà a calzature termale. Cundutti termichi nantu à u principiu di a nostra pelle - per mezu di i pori. Quandu i pori sò martellati, a lavamhjetta perde i so proprietà. Allora, aspettate ch'ella sia squadra, ùn valuta! Puntatu impurtante: a ropa sottumatoghja cumune usa un oliu di sudatu sfavore, quì a situazione hè un pocu diffirenti. A roba di tartini ùn assicureghja l'oliu è stabilisce u gradu di a contaminazione chì ùn vi puderete micca.
  4. Quandu lavu, fate a bassa vitezza per quessa chì a macchina ùn ùn spine a bugie. Se lavate a manu, struisce a lavandula ligeramente è permettenu dall'ariu.
  5. Means for wash underwear térmico. Dite una grande impurtanza hè u rimediumi chì pudete lavà a robba. Quandu lavare cù i meziunali cunvinziali, pudete avè un sensu di rusticu è disconfort. Per evitari, cumprà una magazzina perchè chì vulete indispensèvule per lavà i tessuti termali è tessuti di lana. Inoltre, l'agentu specialu ùn lave l'imprenu di u tissutu è anch'ellu a rivoluzione. Mai spentu micca prudutti chì cuntenenu u cloru, avete ancu esse sviate l'eliminatori di tacchi o dissolventi.
  6. Hè impurtante per sapè per lavà a lingerie termale, ma ancu avete bisognu à esse sicurezza. Assicuratevi cuddà à l'acqua pura prima di assicurà. E robes secchi si sò in un locu ben ventilatu, preferibile in un scavu. Ùn aghju micca aduprà a meccanica meccanica o a temperatura. A tampiratura sarà a vostra ropa intima termale in u solitu. Hè per riguardu à a siccà nantu à a bateria.

Se continuate tutte e regule, a vostra robba termale durà longu tempu. Ùn àbbia paura di lavà troppu spessu, cun cura attuale hè mai stabilitatu è ùn perde micca e so qualità.