Staghjone in a Repubblica Dominicana

A Republica Dominicana, unu di i paesi senza visa , occupanu un territoriu principarmenti è parte di a zona muntosa di l'isula di Haitì. Da u sudu hè lavatu da u Mari di u Caribe, da u nordu da l'Oceanu Atlanticu. A causa di a località geugrafica è di i fenomeni climatichi, a festa di a festa in a Republique Dominicana dura in quasi tutta l'annata. A temperatura di l'ambientu annu mediu quì hè 25-27 ° C, a temperatura di l'acqua hè 22 ° C. Tuttu chistu cumminatile cù u sole di brillanti, pittorescanu e palme d'arburu biancu, biancu biancu è un'ecurazione azurra chjina facenu i resorts di repubblica trà i parechji turisti. Questu hè u megliu postu per i amatori di l'amatori di stilazione di "bounty", chì pò esse diluted cun assai fascicazioni fascinanti è i tipi d'attività più recenti: diving, pesca sottudu è cusì.

U prezzu di voucher, accoddi in ospiti è servizii dipende direttamente nantu à a staghjoni, à dì u tempu in a Republique Dominicana. Cundizzioni, ci sò solu dui epichi:

L'epica di ghiaia in a Republique Dominicana

Siccomu a Republica Dominicana hè in u cinturione trinitè, hè carattarizatu da un verdu qualità è caldu cun numerosi duchi forti, forti à pocu tempu. Dumenne da principiu d'aprili à nuvembre. U mesi più caliu sò di lugliu è d'aostu, à quale tempu a temperatura di l'ambienti calienta à 31 ° C, ma di causa d'alta humidità - un 80% è freti brisa di mare, u calore hè trasferitu bè bellu faciule.

U costu di restu in l'epica di ghjuchjata in a Republique Dominicana hè più bassu chì in l'altitudine di a staghjoni turistica, perchè duranti stu pirìudu, i turisti anu micca spotau cù l'attinzioni. In ogni casu, ci hè ancu una categuria d'amatori di u restu nantu à l'isula in i chjudi l'estate. In i zoni muntosii, di sicuru, ùn hè micca parlatu di reste di a spiaggia, ma nantu à i pianuri hè pussibule di luxuriate sottu u sole scorching e di natari, cum'è chiuvuli tropicale sò principarmenti di notte. Inoltre, u ghjocu pò esse diversificatu cù interessanti excursioni à attraversu attraversu: l'Alcázar de Colón, Cascate di Damaghagua, Padre Nuestro Cave è cusì. L'unicu ciò chì ponu spoutate u vacanze in a Republique Dominicana in u veranu è u mesi di vaghjimu hè l'uragani è i tifuspali. Dunque, prima di andà à a spiaggia o un viaghju turisticu, avete acquaghjate u vostru metu in anticipu.

Stazioni turistica in Repubblica Dominicana

Per quelli chì ùn vanu micca di riscà è dipende di i vagabuli di u clima, hè impurtante sapirete quandu a tempula alta in a Repubblica Dominicana. U megliu per u restu hè in i nostri invali tradiziunali per i mesi di l'invierno - da dicembri à marzu. Hè in questa ora quì chì u sole santu cù un gustu senza cellu, a temperatura di l'acqua hè di 25-27 ° C, è i chiovi hè tantu raru chì ùn valenu a ricurdà. Questu hè più preziosa per i viaghjatori di u carru di u medio, chì anu a pussibilità di scopra in u veru estiu in un invernu grisu è inuttu.

A staghjone di a spiaggia in a Repubblica Dominicana hè famosa micca solu per u clima favorevuli è l'uppurtunità di indirgia in l'intrattenimentu marinale tradiziunali, cum'è pesca, snorkeling e so on. U flussu infinitu di turisti attrae ancu carnaval, festivales e numerosi vacanze, chì a repubblica hè famosa per.

Unu di e festivi principali hè u ghjornu di l'Independenza, chì si celebrà nesta u 27 di frivaru. In i strade principali è i chiazza di i città ci sò prucessi brillanti è culurite di i veci di u locu viscuvatu in vestiti festivi esotico. A festa di Merengue di danza incendiary hè cunnisciutu sopratuttu, è cintinara di migliori di turisti di tutte u mondu venenu participà à questu.