U zitellu vòmimu - chì fà?

Ughjettamentu imprevisu di vomiting in un zitellu hè sempre un sintimu perffezente. I causi cchiù cumuni di stu fenominu sò infizzioni intestinali o avvilunatu alimentariu. Cosa da fà, se u zitellu hà vomitu, è quali pratiche pò esse tregati - questa quistione aiutà à truvà i pediatrici di risposte è gastroenterologi.

Causes di vomiting in i zitelli

Prima di dicidiri si chjamà un duttore una foglia o micca, bisognu di pruvà à cumprenderà l'etiologia di stu prucessu. Ciò chì avete bisognu à fà quandu un zitellu hè principiatu u vomitu, dipindenza largamente di a prisenza di certie malatie. I culpiti più frequenti di sta cundizione sò:

Forsi, a malatia più seriu di l'altitudine, era è hè sempre appendicitis. Cosa da fà, se u zitellu hà vomitu senza alta frebba è di u malu abdominal, prima di tutti, per esaminà u ghjovanu per a presenza di sta terrible disease. Hè sempre bisognu di ricurdà chì l'appendicitis in u 99% di i casi ùn passa micca da ellu stessu, ma tocca l'interventu urgente.

Primi aiutu à u vòmitu

Hè devi esse signalatu avà chì u zitellu hà vucìdu u vòmitu, in tuttu hè deve fà fà per impedisce a deshidratazione di u corpu. Questu avete dumandatu:

Chì avìanu deveru i so genitori quandu u zitellu hà vomitu cù a bilione, i medichi cunsigliate micca di pentimentu è aderiscenu à i raccordji di i primi aiuti in questa cundizione. U vomitu in u vuccu pò parlà cum'è chì l'stomacu hè vacante è cù u discipettu per u vòmitu, u cuntenutu di a vespetta hè ghjucatu in elli, o prublemi cù l'orgue digestivu. In ogni casu, si l'attaccu pò esse suppressu, u prossimu siguiu à a ricuperazione sarà un viaghju cù u zitellu à u gastru centru.

Medica

Cosa da fà chì u zitellu vomiti ogni ora, una domanda per quale ci hè una risposta logica: trattate cù sorbenti. A data, u mezzu più pruvatu hè Carbone Activatu. Sta droga pò esse dati da nascita in una dosa, chì depende di u pesu di u foglie: 0.05 g di carbone attivatu per 1 kg di pisu corpu. L'imprese farmacéutica spieganate chì se ci hè vomitu in un zitillùcciu, hè cunsigliatu per fà un polludu da una tableta, mette cù una piccula quantità di latti o una misura, è solu dopu chì offre a rimedià à u zitellu.

A scena sussurata di ciò chì deve esse fatta quandu u zitellu hà vomitu hè a ristaurazione di l'equilibriu elettrolitica acqua di u corpu. Per fà questu, pudete utilizà una suluzione di Regidron (BioGaia OPC, Elettrolitettu umanu). Prima di inizià a so trattamentu, u zitellu deve esse pesa per avalicà a perdita di pisu durante u vòmitu. Per rincolurisce u saldu, hè bisognu di piglià salina in una quantità chì hè duie volte u pesu perde. Per esempiu, se un zitellu hà perditu 200 grammi, hè dunque da cunsiderà sta preparazione in quantità di 400 ml. Per appruntà a suluzione, l'acqua fridda è friquita hè utilizata in a quantità indicata nantu à u pacchettu, dissolviè u cuntenutu di a preparazione in questu. Una molla hè datu in porghje, per cinque à cinque à deci minuti. A suluzione finita pò esse almacenata per più di 24 ore, in un locu friddu è frescu.

Per sintetizà, deve esse nutatu chì l'auto-medicazione hè una grande rispunsabilità, in particulare quandu vene à a salute è u futuru di u to babbu. Vale di ricurdà chì u trattamentu in casa hè permettutu solu quandu l'attache hà ripigliatu per esse cedutatu in 20 ori dopu da u principiu. Se un zitellu ùn manca di vomità per più di un ghjornu, dunque ciò chì deve esse fattu hè di facilità per ellu chjamà una ambulanza è cunsultate un duttore.