Charlotte cun mandarins

Charlotte hè un pezzi incredibile simplici è veloci cù una crosta di zuccaru luminu nantu à a cima. I pomi sò cunsiderati tradiziunale per charlotte, ma in l'invernu, quandu i citrati sò i più freschi è aromatique, hè un peccatu micca per pamperate cun un miraculu cum'è charlotte cù mandarine.

A ricetta per un charlotte di Natale cun mandarine

Questu pastellu esce frescu è suculcante, è a cumminazione di citrus è frutte scierie creanu un modu di vacanze è furtezza.

Ingredients:

Preparazione

Derimà a mantena, a pompà cù zuccaru, unu à unu per aghjunghje ose. Allora aghjunghjene a crema agria, appicanu. Ingridienti sicche, i.e. A farina, vilillinu è pienu di puddastru, mettite cù l'altri è mestisce in petite porzioni in a massa.

Cù un mandarina, avemu a piglià a pelle è dividite in fette. Se li lobuli sò assai grande, pò esse cut à a mità. Chocolate è frutte pudè intrecciati in una grossa fritta è mischju in a pasta cun tangerine. U fondu di a forma hè coperta cù u pergaminu, vi vultemu a nostra pasta è aghjunghje per pocu menu d'una ora in una temperatura di 175 °.

Receta per charlatis cun mandarini è manzili in un multicutu

Questa hè una prescia elementaria, secondu chì tuttu s'hè fattu rapidamente è simplicemente, è più impurtante, ùn hè micca necessariu preoccupari d'ecunomu o u pie hè statu brusgiatu.

Ingredients:

Preparazione

Mittite l'ova cù u zuccheru finu à una furmazione di spuma grossa. Dopu quì, vultemu u farinatu cù a vainilla è di soda à i ovi è mixteci finu à chì a massa si stende oghje. A pasta hè devastata, cum'è un lettu condensatu. Tagliemu tagliate è selezziunate e siammi, se a cinghija hè ferma è grossa, l'avemu purificatu. U cutemu cù segmenti arbitrarie. Mandarini sò ancu scurciati, divisu in segmenti. Oltremu a tazza di l'oliu multivarachje è aghjunghje un terzu di a massa, ci ponemu in a fette di maze, pritaplivaya pocu. Scappamu un terzu di u teste è, cum'è a manzila, avemu dissemi i mandarini. Fate u restu di a prova è preparate per preparà in u modu "Baking". Un charlotte listu pò esse sirvutu à a tavula spicchiannu cù u zucchero pulmuniu .

Charlotte cù mandarine è u chocolate

Ingredients:

Preparazione

Pozzu l'ovu, a vaniglia è u zuccaru cun un mezcladoru per fà una spina tremenda. In a farina tamanta, aghjunghjenu a pezza di pagliaghja è vende in olii in porzioni, ogni volta cun apparechjate cun piacè. Quandu a farina è l'ova sò mischjusti, aghjunghje un mantellu duperu è micca funnulatu à e mette bien. Chop the chocolate in tarmini picculi è amassi in a pasta. Tangerini sò puliti è divisu in lobuli. A pasta hè colata in un mudellu, anu cunsulatu cù l'oliu o vagnatu cù un manga, da quì sottu sprezzanu i mandarini, appressu un pezzu. Focu per circa una meza ora à una temperatura di 185 gradi. Pudete serve nantu à a tavula cù chipo di cacao o cipolle.