Torta "Prudenti Notturmianu" nantu à iogurt

Solu da un nomu nobili di u cuncepimentu "Prince Black" hè digià intolerable chì vulete pruvà. E micca in ellu, perchè u gustu di u chocolate, cunghji insanely soft cumminatli cù una crema delicata è diliziosa hè solu una capilla d'opere di cunfitte. Vulendu offerte un parere di ricetti per u cake delicious "Prince Niger" nantu à basa di iogurtu è coccia una cum'è di solitu in u fornu, è l'altre in l'anzianu amatu assai amatori di casanu multivark.

Torta "Prince Necrologi" nantu à iogurtu cù jam di cirera

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Per glaze:

Preparazione

L'oghje di u pullu sò separati da a cunchiglia è di scorcia i zuccaru, destinate à a pasta. Agghicà ancu u cacao è, mette un "whisk" nantu à u blender, whisking together femminista l'ingredienti. A zingara di ciritiata cun u iogurt grasa è pour questa mutazione in quellu chì aghjunghjava cun un blender. In u silenziu, applica u cantu di farina necessariu è cernigliavule cù u pezzu di furmagliu, immediatamenti in u cuntinuu cù i palangre annate. Mesturà tuttu è avè una bona consistenza liquida di a pasta, chì hè speduta in una forma ronda, distacata, pre-laid with a sheet of baking paper. In u fornu scaldatu à 185 gradi, avemu dictu u moldu cù a pasta è aghjunse un bè celo gruffu durante 40 minuti. Allora a pigghjeremu fora di u fornu, sguassate da u moltu, rinfurzà currettamente u paper è tagliate cù più cura in trè parti (crochet), quale emu strufinendu solu per enfrià.

À a crema agria, pour l'esprime alimentariu destinatu per ella, di zuccheru è davanti à l'exuberante foglia, fate a crema cun un battu o un mezcladoru. Avemu scemu tutte e nostre pasticceria fresca, è dopu copre u pastiche cun u cuttigghiu cun u cuttivatori è di e cose.

Tutte l'ingredienti per u glaze sò in cunnetta in un coltu di metallo, mischju è purtatu à u puntu di zuccaru nantu à a platare di cocciuta. Avemu l'enfilammentu u glaze, è poi l'omblianu cù tutte e superfici visibilii di u "Prudenti Notturianu", è finisce a so preparazione.

Torta "Prudenti Notturmata" à u kefiru cun u latinu cunzistenti in una multivariata

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Per asprazione:

Preparazione

U sodiu nutrizionale hè spartu cù kefir è cusì hè estinutu. Allora andemu in un grande oghje crudu, aghjunse oliu d'oliva è fate u zuccaru. Scartonu a corolla à l'homogeneità, è quandu i granuli di u zuccheru ùn cessinu di sentu, poi poverò poverò u cacao è anch'elli in u massa in tuttu chì ùn ci sò micca lumps. In cunclusioni, avemu intrudatu a farina dispostu è agghiunciu tuttu, aghjustemu una pasta chì avemu immisso in mente in our bowl multivariate. Ablemèmu u modu "Baking" è, sughjendu u multivariate, preparanu a torta durante 40 minuti. Dopu chì u tastu finitu hè divisu in dui trossoti ugni è friddi.

Pigliemu a mantra direttamente da u frettu è, cutting it with cubes arbitrarie, combina cù u latte cunghjuntu. Per elli, aghjunghjene una crema agria è aghjunghja in a mezclilla per fricà a crema. Ammaistrata duie volte di a crema diliziosa cù u latinu cunghjuntatu, l'avemu pusatu nantu à a torta sottucartata, ma chjude tuttu cù a siconda secca. Avà poi aduprà a crema in cima è di i costi di u "Prudenti Notturianu", è dopu avè coperta tutte e superficie cù u chocolate di lignu rinsuscatu.