Un pratiche per successu di scambià

I battelli di a cummercialità sò stati svolti per più di un seculu, per questa ùn hè micca surprisa chì da l'antichità finu à l'oghje ghjornu, parechji rituali distinti per u cummercialamentu di riescita hà vinutu. Puderanu micca aduprà micca solu da e persone chì travagliendu in stu campu, ma ancu avè vulutu vende, per esempiu, u so carbu o appartamentu.

Conspirazioni forti per u cummercializazione successi sò e so peculiarità è e reguli. Prima, hè megliu di leghje parole magichi nantu à a luna menzu à l'alba, à meziornu o finu à u sole. Siconda, per u ritu di u cummerciu, hè megliu sceglie l'ochju o u sabatu. Tercero, a grande impurtanza hà a fede in un risurtu pusitivu, postu chì qualchissia dubbiu serà una gravissima barrera.

Argumentu per una scupa per trade

Per fà un ritu simplici per a furtuna è di soldi, bisognu di cumprà una nova scupa . Hanu bisognu di scaccià a so propria magazzina o postu di situ di travagliu, trascendendu da a corner à a sorte. Duranti questu hè necessariu di leghje una cusacità:

"Aghju scumpientu tutti i falli, malatie e mancanza di soldi. Cù sta scupa e rubbazza tutti i disgrazii è i disgrazzi vi abbandunate.

U bastimentu trasfurmatu ci vole à crede da a strada, è una scupa per tirà fora in l'intramacu. Hè impurtante di ritruvà in casa quì d'una volta, è micca di vultà.

Un pratiche di cummerciale à u ghjornu Ilin

Stu ritu universale attirà i so pussibuli materiali, chì significheghju chì i bè di i venditi in una alta velocità. Pigliate un pocu manciatu di rospi è leghje nantu ad elli una trama:

"Ifula generosa, piglià a me papucci, permettenu di dà un nickle. E quattru decennii, chì ci era in una casa di una prosperità ».

Allora sparghjenu a papaveri in u postu di postu, dopu à pocu minuti, tutte e scuperta è cuglia in una saccheghju, chì devenu esse imbastatu davanti à Makovey (14 d'aostu). Quandu u tempu venenu, aghjunghjenu i granuli, lavate è utilizate per fugliale.

Una trama per a furtuna di u cummerciu

Un ritu simplice aiutà à stabilisce un flussu di travagliu è aumentà i profitti. Per ellu, avete da preparà un ragu anticu chì avete bisognu da asciugare da u polu da u situ di u travagliu è dicenu dinò parolle:

"Un bacchittanti solitu, famosu ùn hè micca persone, ùn tocchi, ùn tocchi micca a me cumunità!

Fighjate da mè, da quì nantu à l'acqua, traversu u boscu, longu u swamp,

Ùn mi chjamate micca cun voi, pigliate u canciatu mortu è ghjiscanu di u ghjurnale.

Per ùn avè sapè a pobreza per mè, ùn guardi micca i mo mercanzi,

A povirazione è a miseria poverà, un ragu tutti i disgrazii è i fallimenti scorri!

Forza, acqua, lingua.

Amen! "

A Conspiracy ritenuta trè volte, è ghjittassi un rag in l'estanatu vicinu da a cità. In attu lu rituali cuminciate guasgiu subitu.

Un parc per successu di scambiu, per vende bè "stale"

Ci hè quì situazione chì qualchì pruduttu hè stendu nantu à a bastione per un bellu pezzu, è nimu anche ne stassi. In questu casu, pudete vende bè, senza usà sconti è altre offerte speciale. Per u rituali, deveru andà in u mondu è truvà un cuncechju di lignu. Cù i vostri mani, cullò a parte di questu cù i rami è l'furiculi è mette in un saccu chì pigliate u locu induv'ellu si tenenu a merchenzia. I Branches è u sòcitu necessitanu di spruzzà i vechji è dicenu a cuspirazione di u vendeur à un successu affari:

"Quante furatori in quella casa, cum'è assai cumpratori sò iutu per mè, Diu. Amen ".

Repetite u rituali finu à chì i vechji vendenu sò tutti venditi.