Annu di annu è rituali

L'Eve di u Capicorsu è tuttu ciò chì hè assuciatu cù sò assuciatu cù a magia di a magia, chì ghjè perchè stu festa hè assuciatu cù numerosi ritimi è rituali: l'annu d'annu, fortuna di i libri è i candili - tuttu questu hè fattu per attraversà furtuna, amore, felicità è a prosperità materiale. Per quessa, ùn perdiè u tempu è mentre ch'ellu ci hè una occasione, scappau per corse per scopre i so brami.

Rite per l'annu novu per l'amore

L'ultimu ghjornu di l'annu passatu, avete bisognu à andà à l'arbre a cità, pigliate cun voi un fugliale tamantu di carta russa brillanti è un punch. À a carta, prima, una penna o penne di feltti deve bisognu di fà una descrizzione di a so vuluntà. Ogni materiu dettu, cum'è u pesu, l'altitudine, u culore di l'ochji, u livellu d'ingressu, etc. Hà aiutavamu aiutà u missaghju dritta à l'Universu. À l'arbre, sta foglia cù l'aiutu di un pughu perchè duverà esse trasfurmatu in cunfettu è cundinati cù un arriciu decoratu di festa. Hè assai impurtante per fà questu in un buen humor - cù fur, accusatori è belli.

Rite per l'annu novu per attruverà soldi

A prima persona per aiutà à questu pudete diventà l'heroina di a festa - picculu. Pettintassi, com'è ghjocu, valia aduprà parechji voltei monetarii, chì atraeranu rivezione à a casa. E in u cane di fondu di u frettu u 31 di dicembre, avete bisognu di piglià una sacchettu cù muniti è ùn lascià micca da quì à u 12 di jinnaru. Per gastru l'annu sanu in abbundanza è micca di cunnosce i bisogni, hè cunsigliu, ancu durante a battagghia di i campani, per ùn liberà una munita di una dignità da e mani, ma per rinfurzà l'effettu ci deve esse ghjunghjite direttamente in u vetru è bevirau u so cuntenutu in una culomba è à u fondu.

Altrò ritu è ​​rituali per l'annu novu

Sì un ghjucu hè statu falatu da un arvulu digià vistatu è si chjaru micca, ùn abbiate micca malatu, ma utilizate una occasionu per capiscinu a vostra vuluntà. A quandu tutti i frammenti sò colettati è mandati à u bande, hà bisognu di fà un desideriu cherished - vi sarà true. È l'acte più apprezzatu per l'annu novu hè questu: scrivite nantu à u desideriu di u librettu, cremà è pozzate a carna in un vetro di champagne. Sutta a battaglia di e campane per vìviri u so cuntenutu à u fondu cù farra, ma dinò deve esse fattu prima di a fine di a battaglia. E rinfriscenu i jucuri di l'àrbulu di Natale, l'ultimu appruvamentu eliminatu utilizatu com'è un amuletu per tuttu u settore annu, ellu sceglie per ellu u locu più onorevoli in a casa.