Arabia Saudita - tradizione è abitudini

A cultura tutta di l' Arabia Saudita hè intigrata ind'è l'Islam. La pulìtica, l'arti, i valori di a famiglia - a riligione hanu abbandunatu a marca in tuttu. À u listessu tempu, certi costumi è i costi di l'Arabia Saudita difiren da i costi di l' Arabi Ungheri , Oman è altri paesi musulmani.

A cultura tutta di l' Arabia Saudita hè intigrata ind'è l'Islam. La pulìtica, l'arti, i valori di a famiglia - a riligione hanu abbandunatu a marca in tuttu. À u listessu tempu, certi costumi è i costi di l'Arabia Saudita difiren da i costi di l' Arabi Ungheri , Oman è altri paesi musulmani. Questu hè degutu principalamenti à a circunstancia tangibilizativa di stu statu, è dinò per quarchi fatturi climatichi di a regione è prerequisite storica.

Ropa

U vistimentu à Arabia tradiziunale cumplessa tuttu tradizzioni islàmica è, à u stessu tempu, hè assai funziunali. U vistitu maschile hè stallatu di una cammisa di cuttuni bianchissima cù manichi longa chì prutege perfettamenti da u sole raffia, ghjuvelli anch'elli, sandali liate.

In u clima più frescu, ponu accumpagnà una saccu nera chjosa nica, o un capeddu di lana fina (hè, com'è regula, hè di sfarenti sfumature di culore marrone). Hè spessu pussibuli di scuntrà è di vestiti. L'omi intarraremdi l 'armi friddi in a so cintura - una dzhambia dagger o un hanjar, tradiziunale per tutti e terri arabi. U dettu ubuntu di u costume maschile hè gutra - una ropa di cuttuni attraversata da a testa.

L'indimentu di a donna hè un vistitu di cottura o colore di cume di serra, nantu à quale hè sottumessu un vestitu foscu, è ancu un capelli u capelli ciuri. A vestimenta sò richly decorated with beads or brodure. A faccia hè chjappata in una tappa negra fatta di sita trinche o brocade. I rigalu chì femine assai ghjocesi - da ceramica, beads, muniti, argentu.

Nota: i straneri pòtanu vestiti fora di a tradizione islàmica, ma i pantaloncini, i foglii curtite è i cammisa (bragas) cù manichi sopra à l'u codice ùn deve micca purtatu quì, per ùn avè micca pruvucà di u Mutawwa - a polizia religiosa lucali.

Oghje in vestiti lucali per stranieri ùn hè micca cunsigliatu, postu chì u cuteddu, u culore è altri elementi di u costume tradiziunale indican chì u so patrone tappighjenu à un clan particulare è okkupa una certa postura.

Dancing and music

Unu di e balli tradiziunali hè al-ardha (o al-arda), quandu un gruppu di masculi cù spade nuddu ballanu à u ritmu stabilitatu da i tamburini, mentri li poeti chant recitatives à questu tempu. I radichi di sta accionu tornanu à i balli rituali di l'antichi Bedouins.

I so balli tradiziunali, in ogni casu, sò un pochi pocu culurite, sò dinò in Jeddah, Mecca è altre regions. Sò accumpagnati da ghjucà un mizmar, un strumentu chì ha pareghjenu una zurna è oboe. Ma u ballu tradiziunale di a cumunità Hijaz, chjamatu al-mizmar, ùn hà nunda di fà cù stu strumentu musicali: hè una ballata cun una canna, realizata cù u tamburinu. Ci hè ancu listatu cum'è un patrimoniu immateriale intangible da a UNESCO.

Strumenti musicali tradiziunali di l'Arabia Saudita sò ancu:

Famiglia è a pusizione di e donne

E tradizzioni famigliali di l'Arabia Saudita fermanu propiu parechji seculi. Nta l'ultimi anni, hè statu una tendenza à una diminuzione di e famìglie, ma finu à stà quandu sò assai grande. In parte, i rappresentanti di 2, 3 o più divinzioni pò viurtà, è i rappresentanti di a famiglia esatta in u stessu paesi. L'omu più anticu hè in a famiglia; L'eredi segue a filiera masculina in modu di prevalenza. Unu di i figlioli vanu in a casa parenti. I figlioli viaghji cù i so genitori si maritàvanu, postu chì si traspurtenu à a casa di u maritu.

Dumenicu è tradizioni in l'Arabia Saudita ligate à u matrimoniu, micca tutti sò cunservati. Per esempiu, a poligamia ùn hè spargugliatu largamente: cum'è in u cuntrattu matrimoniu, sicondu i liggi di l'Islam, hè indicatu chì u sposu deve dà "cundine decentu" per i so donne, è ancu per tutti, a maiò parte di l'omi è limitati à una sola donna. In ogni casu, quelli di e famìglie (in particulare in i paesi) anu utilizatu unioni cuntrattuali, anche in i cità i ghjovani cascati solu solu i prublemi cù a creazione di a famiglia nantu à elli.

E donne à comparsu cù l'omi ùn anu micca toccu i diritti, ancu, per esempiu, cum'è u drittu à impegnà un caru. Ùn pudete micca parlà à fora. Ci hè ancu una tradizione di stoning donna cù pedi. In famiglie bedi, donne, strangely enough, anu più di diritti. Puderanu esse riferiti à i straneri senza parechji parte di l'ind'i travagliu tradiziunale (per esempiu, cù una facci aperta è senza un capu superiore), è ancu avè u dirittu di parlà cù l'omi.

Alcune tradiziunali è abitudine di l'Arabia Saudita, è per parechji parenti parveni à l'Europa, almenu strana. Per esempiu, in Riyad è altri città grande, l'admission à superiore superiore è centri cummerciale per i omini di 16 senza l'accumpagnamentu di e donne hè pruibita. Hè cresce chì, in questu modu, a lege pruteghja à e donne chì anu accade à a tenda senza male escort, da l'attaccu di l'omi soliti.

Cucina

In l'Islam, hè una pruibitu stretta nantu à l'usu di porcu è ed u spiritu alcoolicu. Invece, i platti di carne sò assai apprizzati quì: prima di tutti, hè una varietà di platti da l'agnellu è l'arrecatu - solu ricette di kebab quì sò più di cinquanta. È ancu cumunu in a cucina di l'Arabia Saudita è i platti da carne è pollu.

A varietà larghezza di legumi hè largamente usata: hè falafel, bolli fritti da u cicciu, puree di fagioli fogghi cù limonu è alli, etc. I vegetali freschi, risu, pesci, spices sò popular.

I turisti anu bisognu di pruvà l'intornu dolci è caffè locali, chì quì ci hè ancu una grande varietà di variità.

Perchè a cura di u turista?

In u nisun casu ùn deve micca toccu u so interlocutore, in particulari - a so testa. Avete bisognu di seguità a pusizione di i vostri pedi durante una conversazione: i soli ùn deve esse diretta versu una persona. Daraghju a manu, ùn deve micca bisognu di vede a vostra parolla in a fàccia, è di mantene a seconda manu in u saccu o per gesticula, hè cunsiderata cum'è un impensee à tutti.

Cû gestiti in generale, unu deve esse attentu: l'Arabi hannu un sistema cumplicatu di gesticulazione, è un gestu chì per i europei ùn facianu micca sensu à tuttu, pò esse perceived per l'àrabu insultante.

Quand'ellu visitava una moschea , è ancu ghjunghjendu à a casa di quì, duvete aduprà i vostri scarpi. Quelli chì pricavanu - inveci di esse pricate in a moschea o in altrò - ùn si deve nisun casu si caminavanu vicinu o distractatu da a so occupazione.