Natura di Oman

In u Sultanatu di Oman, a prutezzione di l'ambiente è u mantenimentu di l'ambientu sò stati impurtanza impurtante. In questu sensu, a direzzione di ecoturismu in u paese hè asggiata cum'è u restu di mare. A natura di l'Oman hè assai diversa è unicu cumpletu. Quì pudete vedete una maravigliosa cumminazione di picchi è piaghja pianica, spiagge è spiagge, rossi di rivi (wadi), deserti, oasi è fiordo.

In u Sultanatu di Oman, a prutezzione di l'ambiente è u mantenimentu di l'ambientu sò stati impurtanza impurtante. In questu sensu, a direzzione di ecoturismu in u paese hè asggiata cum'è u restu di mare. A natura di l'Oman hè assai diversa è unicu cumpletu. Quì pudete vedete una maravigliosa cumminazione di picchi è piaghja pianica, spiagge è spiagge, rossi di rivi (wadi), deserti, oasi è fiordo.

Fighjine nantu à più più dittori i principali attraziati naturali di Oman .

Parcu Naziunali

In Oman, ci sò parechje zoni di conservazioni naturali è riserve , ancu quelli nantu à a lista di u Patrimoniu World UNESCO. Questi sò Jeddat al-Harasis, Wadi Sarin, cum'è-Salil, Isuli Damaniyat, parco Jebel-Cahuan, Jeddat al-Kharasis, al Khalim e Sultan Qaboos Kennel.

Trè assai curazioni è pagata à a prutezzione di e spezie raru è in u prigione di vegetali è animali, cumprese i populazioni di gazelles arabe di l'Oryx, u caprettu Tahr, u lupu arabu, leopardi, fiammingi è i stanzuli mari.

L'isuli di Halaniyat, Cat Island è Al Jazeera, in a baia di Semetri Bay, vicinu à i fiordo di Musandam è Bandar Khairan, i rochie di Hayut, etc. Pudete vede ricche di coralli varietichi è un diversu monacu sottuore.

Hajjar Mountains

Da u cunfini cù l' UAE à u golfu di Oman in l'oceanu Indianu stendi a Serra Hajjar. A parti cintrali di questu hè chjamatu El-Akhdar. Da a parte nord di a muntagna di l'Hajjar sò oasi fertili, da u sudu - u desertu arabu. Questa varietà di paisaghjoli detti a catena muntosa un culore unicu, e viaghji di turismu raramente subrante i posti. Paga attente à a gorge di Wadi Fins in a muntagna. Un scogliu longu à u longu di u serpentinu à u paradisu hè vale per vedà una stunning panorama di e scopi di u Oceanu Indianu.

Wadi Omana

Hè u siccatu di i letti di fiumi è laghi di muntagna, chì periscenu perchè di l'acqua, furmendu intornu à l'altri oasi. In Oman, ci sò parechji vadi chì meritanu una attenzione particulari. Queste include:

  1. Bani Khalid. L'oasi più famosu trà i turisti, cum'è quì pudete fà cuddà è spiccà u carru in u parking, hè un locu per i visitori è i stradori caminarii convenient. E in Bani Khalid ci hè una caverna cun un lago subsuperu è un riviu, induve pudete andà in modu senza un guida locale.
  2. Bani Anuf. À quellu chì guverna un strada longa, passendu in a gola, chì hè u principiu di u wadi. U puntu di più di questu locu hè u Canute di Serpenti, chì s'assumiglia di un rettili scuzzatu.
  3. Grand Canyon (Jebel Shams). U più prufunnu in Oman.
  4. Shaab. Ròngulu assai bella è tranquillu di a natura cù un percorsu convenientu per i turisti. Pudete truvà solu cù a barca o da a natariia in u ciumi. Quì cresce i papparti di banana, ci sò diversi surgenti cù l'acqua di primavera.
  5. Tiwi. Imbaccate ferma cù Wadi Shaab, sò spazii visitati durante una scursione . In ghjiru à Tiwi, ci sò parechji villaggi, chì l'abitanti cultivate u terrenu fertili di l'oasi.
  6. Dyke. Stu locu hè chjucu di l'acqua è ùn hè micca secca fora. Du Wadi Dyke pudete cullà à u gorge "Gattive di u Divil".
  7. Al Abyad. Hè difficiuli d'alcuni cum'è mè, ci sò assai chì ùn ci hè nunda per fà senza un SUV.
  8. Tanuf. Hè situatu in un cràter de muntagna nantu à a strada di a cità antica d'Oman - Nizwa .
  9. Arbin. A strada per passà per u gargudu. In fine si vedere i jardini cù frutti è frutti è una cascata è una piccula settitana.

Bima Singhoul

Stu miraculu di a natura si trova nantu à a strada di Sura à Muscat è hè un capu di acqua in a crosta di a terra. L'acqua di acqua fresca in questu locu hè mischieria cù l'acqua di mare, perchè U lavu hè cunduciutu cù u mari in un túnel subterraneo. Cumindo Bima Singhole, pudete solu sunbathe è natà, è se vulete impresi brillanti - saltanu à l'acqua, hè tutte e prutezione prudente cun observanza di precautions elementari. À Bima Singhool ci hè un parcu cercatu è sculpite per u restu è u parking per i vechji.

U desertu arabu

In quantità, hè solu ligeramenti inferior à u famusu Desert di u Sahara in l'Africa è occupanu quasi tutta u territoriu tutale di a penisula arabica. In questu disertu ci sò diverse regioni chì si distenu in a flora è a fauna. L'intrattenimentu principalu in u desertu arabu hè saltà è imbarcate nantu à i dune dunes.

Omani Oasis

Sò raffigurati à l'arbureti irrigati di palme di data trà e stade è a muntagna di u desertu. Un oasi immubiliariu hè Birkat El Moes, perchè, in più di i palme d'arene, i ruins di una antica cità sò cunservate quì.

Pracy di Oman

Da i costi sittintriunali è orientali di l'Oman, l'acque di u Oceanu Indianu sò lavati: in a regione di Muscat - à u golfu Omani, è à u Sud di a capitale da u Mari Arabicu. A stagione di a spiaggia in Oman dura durante u vaghjimu è a primavera, in l'estiu hè assai calda quì.

Una di e zoni più famusi in u paese hè a spiaggia localizzata vicinu à l'albergu Ras Al Jeans, induve cintina di mari di a marina devastanu i ochju ova.

Nantu à a costa di u Mari Arabicu, a bellezza di i spiaghjoli hè enfatizatu da e rocci chì l'hà tracciatu. In Muscat è Salal ci sò ancu parechji platti altissima.

Fiordo di Musandam

Andate à a pruvincia di Musandam in u Oman nordicu, è pudete nàutru in mini-cruises è cù i vostri ochji guardate a bellezza di i fiordo . Pudete vultà in un battellu, avianu o un auto. In questu casu, avete bisognu d'una visa d'Emirate, perchè u Musandam hà da ghjunghje viaghjà in u territoriu di l'UAE.