Vestiti cù una cuda in u promu

Ogni cumpagnia sunnera di divintà a regina di u promu. Per quessa, a selezzione di u vestitu di tempu hè datu assai. Trà i mudelli populari, ci sò più frequentimenti di "rabi". Vestiti di sera cù una cuda ani una quantità di vantaghji è parechje bastonu micca, perchè assai donne di moda prefittà stile.

Falda "cuda di pisci"

Questu stili hè ancu chjamatu "sirena". Finu à a fila di i cosci, a siluette hè tutta sana, è ligeramente più largu, si sviluppa. Specially vigilantissima fascia di fala cù una cuda longa in a forma di una pena.

Questa opzione hè ideali per i zitelli di statura curta. Grazie à un cummerciu allungatu, a silhouette hè visualmente stata. In quantu a cima di u vestitu, ci sò parechje. Un scheletru magicu è l'armi slenderete perfetizà l'estilu senza manichi in forma di un corset.

Sì u so propiu di cattivi sbattuli e un pettu pocu, fate cura à l'stili di vestiti cù una fascia "cuddetta di pisci", induve l'area di decocuulu hà elementi decorativi in ​​forma di ruches e frills. Cusì, per u vulume nantu à u pettu è u pianu flared, a figura visually becomes slimmer.

Falda "cola di pavone"

Questa cut hè una caratteristica: ùn pò micca esse attribuita à u maxi o a mini faldella . Ci hè à a dannu di a cuda chì ci hè creatu a transizione silta. E vistiti cù una cuda nantu à a graduazione stu tipu pò esse divisu in dui tipi: una cumminazione di midi è mini, cum'è una cumminazzioni di maxi è midi. In ogni di l'opzioni, a diffarenza di e parte di fronte è di i partitu di rinviu ùn deve micca menu di 10cm. A fiora "cola di pavone" vene ghjugna è intelli alla, ma fate a fàccia: questu cutse starà bellu bella solu cù u crescenu di almenu 170 cm è boni pochi slender. Questu averebbe da esse cunsideratu quandu elettu un vestitu è ​​in certi casi, hè megliu preferitu à mudelli di vestiti in u vestitu promu cù una cuda, induve a parte di fronte ùn hè micca nantu à i ghjinochje.