Moschee di l'Arabia Saudita

L'Arabia Saudita hè un paese musulmanu, per quessa, u so territoriu hè chinu di parechji mezchi. Eccu u tempiu islamicu più visitatu, in u quale u pellegrins attentenu in u Liulami. Una altra religione in l'statu hè micca bè, pò esse praticata solu in i domicili privati. I "infidels" ùn sò micca permessi in Medina è Mecca , ùn anu micca pussutu ottensi di citadinanza.

L'Arabia Saudita hè un paese musulmanu, per quessa, u so territoriu hè chinu di parechji mezchi. Eccu u tempiu islamicu più visitatu, in u quale u pellegrins attentenu in u Liulami. Una altra religione in l'statu hè micca bè, pò esse praticata solu in i domicili privati. I "infidels" ùn sò micca permessi in Medina è Mecca , ùn anu micca pussutu ottensi di citadinanza.

I moschi più populari in l'Arabia Saudita

I santu musulmani anu un rolu cultural, sociale è religiuu impurtante in a vita di u locu. Sò assai edizzioni sò veramente maestrasi è appartene à i monumenti architettoniali. I moschi più famose in l'Arabia Saudita sò:

  1. Al-Haram si trova in a Mecca è accupa u primu locu in u mondu trà i tempii Musulmani. Hè a più grande è più visitata in u pianeta. Pudete accodà circa 1 miliuni di pirsuni à u mumentu, è l'area tutale hè 309 mila metri quadrati. m. Ci hè u principale basile islamu - Kaaba . A mezquette hà statu primu annunziate in u 638, è l'edificu mudernu hè cunnisciutu da 1570, ma era ricustruitu parechji volte. U bastimentu hè furnutu di videocameri, escaliatori e climatichi, è hà ancu u so propiu studiu di radio è televisione.
  2. Al-Masjid al-Nabawi - si trova in Medina è hè u sicariu isulianu. Eccu a tumpa di u Profeta MaDmadiu (sottu a "cupola verde)", quale stessu era custruiu in questu locu a mezchezza originale, è i fossa di i dui califfi Musulmani: Umar è Abu Bakr. À u tempu, a struttura era ricustruita è decorata cù una varietà di culonne, a so area hè di circa 500 metri quadru. Oghje, circa 600 000 pereggiati sò liberamente fugliati in l'edifiziu, è duranti u Hajj, finu à un milione di persone pò venenu quì à u listessu tempu.
  3. Cuba - hè cunsideratu u più anticu di u pianeta è hè vicinu à u Medina. I primi pediculi sò stati mandati da Mohammed, chì vinia quì 3 anni. U tempiu era già cumpiitu da i cumpagnie di u prufeta. In u XX sèculu, l'architettu egizianu ricustruìu la mezchezza. Avà hè custituitu una sala di preghiera, una biblioteca, una tenda, un postu, una zona residenziale, una zona di purificazione è quatre minareti.
  4. Masjid al-Kiblatayn - hè in u nordu di Medina, è ghjucà un rolu impurtante per tutti i musulmani. A unicitati di a struttura hè chì hà 2 mischiuccii, chì si trovanu à Meca e Ghjerusalemme. In i vechji ghjorni, un avvenimentu significativu hè accadutu à u situ di a mosche quandu u Messenger di Alla avia ricivutu un messagiu annantu à u cambiamentu di Kibla (direzzione) à a Kaaba. Hè cresce chì u temple era custruitu in u 623 dC. e., mentri in a sala di a preghiera hà rezultatu a simetria stissa di i mura. A facciata di u palazzu accentia u so valore architetturale è storicu.
  5. Al-Rahma (Mosque flottante) - si trova in a cità di Jeddah nantu à a costa di u Mar Roja. Ellu viaghja assai attraente à l'alba è u sole. Per via di a so locu unicu, u tempiu hè un destinazione turistica populari.
  6. Imam Hussein hè l'unica mezquita chiita chi si trova in Dammam, u distrittu d'Al-Anud. A so area hè di circa 20 mila metri. Cunteni circa 5000 persone è fù stallatu in u 1407.
  7. Al-Raji - u tempiu hè in Riyadh è hè unu di i più famusi in u paese. Hè divisu in parte maschile è femine, ancu esse una scola induve i zitelli appieghjanu l'Koran.
  8. Masjid Taney - hè situatu à u nordu di a Meca. Eccu un tempiu stòricu, chì era custruitu à a vulintà di a mòglia di u prufeta Mahomet. Questi peregrino cumencia à moriri (una piccula peregrina).
  9. A mezchezza di u rè Khalid (King Khalid) - hè situatu in l'area di Um-Al-Hammam à a capitale di l'Arabia Saudita. Hè struitu da a figliola di l'ex monarca di u paese. Quì preparanu musulmani mortu per esse funerali, leghjite lamenti funerali.
  10. Badr - hè situatu in l'periferia di a cità eponymous. Hè un locu storicu, chì hè cunsideratu un travagliu architetturale di l'arte. A prossimu maglietta hè un munumentu à i martiri islichi, è in u patiu - u locu di u so enterru. Una volta ci era una battaglia religiosa allora.
  11. Al-Jaffali - si trova in a cità di Jeddah vicinu à u Ministeriu di Affarijiet Esteri Saudi, à u principiu di a strada chì guida à Medina. Questu hè una mezcheta storica, in quandu in i vechji ghjorni esecutate l'esektazioni è u zigor corporale. Un gran numaru di peregrinu visitate u Tempiu i venerdi è in Ramadan.
  12. Bilal - hè cunsideratu a più alta spirituale in a Medina. I peregrini si sò assunsi da rispettà l'altri populi è i ricurdà di l'ugualità trà elli. Questu hè un grande edifiziu cù bella architettura.
  13. Imam Turki bin Abdullah hè un grande templeu situatu à u centru di a cità di Riad, vicinu à u palazzu anticu. Ci hè questi di famiglie in a moschea chì pò esse visitatu cù i zitelli. A struttura hè custruita in u stilu di Najdi.
  14. Abu Bakar hè situatu in u centru di a cità cù u stessu nomu. Questa mosche è un locu storicu è turisticu à u stessu tempu. Ci hè una buttrega di ricordia chì pudete cumprà una varietà di prudutti religiosi.
  15. Javaza hè una mezoctazione antica, chì a età supera i 1400 anni. Questu hè un grande postu per acquistà cun i costi , cultura e civiltà islamica in generale. Havi statu rinuvatu di pocu tempu, l'edificu hè stata rifurmata è sviluppata, è i posti di picnic eranu custruiti vicinu.
  16. A mezquita di a Princess Latifa bint Sultan bin Abdul Aziz - hè stata stampata in 1434. Ci hè carattarizatu da spirituali è purezza. Ci hè un'alocuurienu, capelli per i femine è l'omi, è per allughjassi.
  17. U ghjàcchiu Mohammed bin Ibrahim hè una di e mosche in più di l'Arabia Saudita. Eccu, i crìvuli sentenu dinò l'spirituale è a vicinanza di Allah. U tèmpiu si trova in a capitale di u paese, è hè visitatu ogni ghjornu da cintunari di musulmani, è circa 800 ghjunghje vicinu à u Ramadan.
  18. Hassan Anani hè cunsideratu a più bella in a cità di Jeddah. Hè una moschezza limpia è grande, chì i musulmani è i peregrinu visitate cù piacè.
  19. Jumma, hè un modestu templeu pocu situatu à a cità di u listessu nome. Questa hè a prima mezche in u Messagiu di Allah hà diventatu un venneri preghiera dopu l'emigrazione.
  20. Al-Ghamama hè un locu archeologicu situatu in Medina. Muhammad Prey viutu quì dopu l'ultima ora. Duranti a seculu, l'Imam prega per a caccia.