Oman - fatti interessanti

Qualchese paese stranieru attrae turistere cù a so cultura inusual è insosita, viaghjare privata , cità culuriti è resorts . In più di ogni país, hè pussibule inscegarà assai quellu à una stampa di pianificazione di u viaghju. Portonu à a vostra attenza i primi teni più interessanti di u Statu di l'Orienti Medioore .

Qualchese paese stranieru attrae turistere cù a so cultura inusual è insosita, viaghjare privata , cità culuriti è resorts . In più di ogni país, hè pussibule inscegarà assai quellu à una stampa di pianificazione di u viaghju. Portonu à a vostra attenza i primi teni più interessanti di u Statu di l'Orienti Medioore .

Top 10 fatti d'infurmazioni about Omán

Scupremu per questu omonu pudete sorverate u turistu, è chì ùn pò micca piace:

  1. A natura di Oman . Questu hè unu di i so attraversu principali. In u territoriu di u paese ci sò e monti pittoresca, i stondi magnìfichi boni, i magnifichi oasi verdi, ma ùn ci hè micca un fiume permanente - tutti sò siccati à l'estiu.
  2. Gloria internaziunale. Oghje, Oman hè cunzidiratu unu di i "geganti oliu", u fabricatore di u prufume più caru è u prufittu di l'incensu di u mondu.
  3. Transport. U paese hà una relazione devandita di strade, è l'asfalt cubbi quì hè assai bè, è a gasa hè bonu. In ogni casu, ùn hè micca guasi micca trasportu publicu in e cità. Ùn fate micca favur l'Oman è à i prossijiet. Ci hè ancu assai fustelle è e strade - quandu u stradellu hè datu per piace i carchi.
  4. Ospitalità. Questa hè una di e funzioni distinguishing di Omani. L'alberghi anu parlu principalmente l'inglese, è i visitanti sò offruzzi refrescanti, u caffè cu cardamom, corsi nutritivi è dolci dolci.
  5. Religion. Oman hè un paese musulmane, è e reguli sò appruvati quì. I rigali sò cunsigliate di vèstinu chjusu, in a mezchettu, l'intrada di i turisti non musulmani hè pruibitu è ​​l'alkoholu deve esse acquistatu da permessu speciale da a polizia. À u listessu tempu, Oman entre i stati di l'Orienti Mediali hè cunsideratu u minimu radicali, in particulare comparatu cù l' Arabia Saudita .
  6. Calore. U caldu di u caldu disertu per questu spaziu hè un fenomenu di u rolu. Per via d'ellu, u celu di Muscat pare chì grisa, micca blu, è i campagnari cumincianu u so ghjornu di travagliu assai tempiu per avè u tempu di risolve e prublemi impurtanti prima di u ghjornu. A causa di u calore, ancu i pneumàti di e roti di u carru per parechji anni venenu in disrepair.
  7. Orighjine. Unu di i fatti più interessanti chì atraveghjanu millenarii di turisti in Oman ogni annu hè u so culore. A cuntrariu di altri paesi di l'Orienti, quì fermu ferma u listessu chì era per parechji seculi. Ancu Omanis prufittà i benefizii di a civilizazione, curanu cu curazzione di a so storia è micca sacrificà i monumenti di l'antichi à a civilizazione. Per questa mutivu, circa 500 forti sò stati cunservati nant'à u territoriu di u paese.
  8. A capitale. In Oman, solu una grande cità hè Muscat, situata à a costa di u Golfu di Oman. A capitale hè duminata da l'edificazioni bassi, è a so pupulazione hè solu 24 893 persone.
  9. I risorsi di l'acqua. L'acqua fresca in u paese hè assai chjuca, perchè Omanis usa mari dale. A chiavi in ​​u paese hè cusì raru chì diventenu u principalu avvenimentu, perchè ancu i corsi in i scoli pò esse nutatu.
  10. Turismu. Eppuru chì a basa di l'ecunumia di Oman hè sempri l'esporata di idrucarburi, u Sultanu currettu era preoccupatu di a prublema di ciò chì succede à u paese quandu u petroliu hè finitu. Dunque, in u 1987, u paese era apertu per steddi stranieri, è l'infrastruttura turistica iniziu à sviluppà attivamente.