Magia negra - invoca in u ghjocu

Por desgracia, ma in u mondu ci sò e gattivi persone chì da u tempu à u tempu si ncontranu nantu à a vita di tutti. Ancu i persone più amari in u mondu pò avè nimici. L'offerta magica bianca è bianca offere nantu à l'nimicu, chì aiutanu à prutege l'intrusu è l'influenza. Ci sò parechji cungiuli, alcuni d'elli aiutanu à dissociate à l'ignulitori, è à l'altri di i nemichi specifichi. Avete bisognu di u spellu prima di abbandunà a casa.

Spellate da i nemici à a cera

Pigliate a candela, fate a cera, fate a croce è dice e parolle seguenti:

"Scurdate, schiavi di Diu (nome), cù una croce chì dà vita à a manu diritta è una, davanti, darrere. A croce hè nantu à mè, u servitore di Diu (nome), a croce in fronte à mè, a croce sottu à mè. Puderà tutta l'anziani di l'anziani fughjà da a mo croce. Lu lampu lampava u putere di a croce, brusgiarà è cegardu i nemici. À mè hè u Cristu è tuttu u putere di u celu: Michele, Gabriel, Orune è Raphael, archangeli è angeli. I puteri di u Signore, i serafini, i angeli di guardianu santu, sò cunsacrati à a prisirvà a mio ànima è u corpu da u buratifu sacru. L'ànghjuli di Diu preghjite per mè u salvadore, perchè ellu salvarà da i nemici, perch'ellu hà benedisce questu tutore. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen " .

Spell contra ingannus

Chjama a candela, senza piglià da a flama di l'ochju, dì chì a trama:

"Signore, Diu Altru, prutegge u mo refugiu è umbilitati, u mio corpu mortali, u mo travagliu u mo travagliu da i nemichi, visibili è invisibili, ognunu a sà chì i nomi ch'e aghju listatu è quelli chì ùn sò micca sapendu per nome, ma da chì ne inghjennò sughjettu. Prupite, Signore. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

Dopu à quessa, ùn avete bisognu di extinguish a candela, lasciate è brusgiate.

Spell on un enemicu specificu

Pigliate una ritrattu di u detective, ma solu duv'ellu hè legatu in a solità, è, cun sinu à u filatu di lignu negru, dicendu 7 volte quì parolle:

"Aghju direttu a mo parolla à u fattu chì a materia oscura di u mo nimicu (u nome di l'inimitatu) hà righjuntu u mortu. Un filu nìvuru chì camminava, u cummercialità di l'enemicu (u nome di l'inemicu) hè stata ferita. Chì u mio enemicu (u nome di l'inimitariu) si pò cunfunditi, camminamu, è scurdate di a so forza. Cusì sò!

Dopu tene u filu à 3 nodi è dicenu: "Cumu a vogliu, serà cusì!". À a fine di u rituali, a fotograia cù u filu deve esse creata.