A malatia di Parkinson - trattamentu

A malatia di Parkinson hè una malatia crònica di u sistema nervu, chì hè caracteristicu, principalmente, per l'anziani. Hè causatu da a morte di i celu di u funziunamentu è di certu parti di u sistema nervu. A malatia di Parkinson hè carattarizata da i disturbi di u mutore: tremor (movimenti involuntarii rittimi rittimi), ipokinesia (diminuite attività di motore), rigidità musculale (inormezzione muscular), inestabilità posturali (distabilité, caminata disordine), è disordini autonomi è psichiatri.


Cumu tratta a malatia di Parkinson?

Oghje, quandu si parra di u trattamentu di a malatia di Parkinson, e misure dirigit per a migliurà a qualità di vita, o trattamentu simpaticu, deve esse implicatu. A stu mumentu, una medicina o un metudu chì sferia micca solu una persona di sta maladie hè micca statu truvata. Hè vale avertitu chì u trattamentu puntuale è correttu selezziunatu aiuta à prutege l'attività prufessiunale è di l'unità per un bellu pezzu, riduzendu i manifestazioni di a malatia. In breve, cunsidereghje parechje muderni modi muderni di trattà a malatia di Parkinson.

Preparatori per u trattamentu di a malatia di Parkinson

L'elecciò di a droga è l'scelta di dosificazione in ogni casu hè realizatu solu da un spéciale - neuropathologist or psychiatrist. I medicini prescritti si deve esse presosi per una vita, chì cunghjunghjenu a droga terapia cun una dieta speciale è esercizia terapia.

Gruppi di medicina per u trattamentu di a malatia di Parkinson:

  1. Levodopa - a droga in u corpu si cambia in dofmin - una sustanzita chì a carenza hè una di e cause di a malatia; aiuta à reduzà l'ipocinesia è a rigidità.
  2. L'agonisti Dopamine (bromocriptine, lizuride, cabergoline, pergolide, ropinirole, pramipexole) eliminate i sinistra di una carenza di neurotrasmulazione dopaminerigia per l'imitazioni di dopamine.
  3. MAO-B è inhibitors COMT (selegiline, entacapone, tolcapone) - aumentanu u cuntenutu di dopamine è l'inzidzioni di u so catabolismu.
  4. Inhibidors di NEZD (captura neuronal reversa di dopamine): amantadine, gludananth - sò simili in effetti à levodopa.
  5. Chjuloplasma cintrali (atropine, scopolamine, trihexyphenidyl, triperidene, biperiden, tropacin, etenale, didepyl e dinezine) restaurate l'equilibriu neurotransmisor in u sistema nervatu cintrali, si debilitate e tremente è disordini vegetative.

Trattamentu cirurgicu di a malatia di Parkinson

Stu metu hè divisu in dui tipi:

Trattamentu di a malatia di Parkinson cù e cipolle stem

Questu hè unu di i mètudi novi per trattà a malatia di Parkinson. Hè fundamentu nantu à u trasplante in u core di i neuronii acquistati per risultatu di a diferenza (cambiamentu di a funzione) di i cilindri stem. Sti chjave sò chjamati per rimpiazzari i morti. In ogni modu, stu metudu hè sempre in l'urganisimu di prucessi clinichi.

Metu folki di u trattamentu di a malatia di Parkinson

Ci hè ancu assai metudi di medicina alternativa per a migliurà a cundizione di a malatia - principalmente per riduce u tremore è rigidizza di i muvimenti.

Pensemu sulu alcuni di elli:

  1. Peròxenu di l'idrogenu . Dilute una cucharadita di peròxenu di l'idrogenu in un vetru di acqua è intarrà in u nasu di 2,5 ml in ogni alzu.
  2. Tintura di belladonna . A radicata secca di belladonna (a pianta deve esse almenu 3 anni) in a quantità di 10 g pour 200 ml di vodka è insistendu 1 - 2 settimane. Pigliate entre 5 à 10 stizzi di ghjornu, cuminciendu à pocu à una sola goccia.
  3. Calcare d'oca e chappelle . I razzii rotizati di e piante, presu da 2 cullizzioni, pour un litru d'acqua, portanu à fure è insistu durante 8 ore. Pigliate una decuccionu di 100 grammi quatru volte à u ghjornu prima di pranzi.