A mustarda deve esse dugnu o pò pudè solu cusì?

A mustarda hè un sideratu assai utile chì, dopu a descomposizzione in a terra, hè diventatu un fertilizante rilassante, ricuminatu in questa riserve d'humus è materia urganica. Restrizzioni u crescita di erbaccia, fa a terra più solta, attivamente revitalizeghja u sughjettu, chì tombanu assai microbicchi è fungi è impediscenu a multiplicazione di puzziche.

U valore spiciale di a mustarda hè chì si pruteghja rapidamente è crescenu una massa verde, è durante u fioru attrae insetti utili. Hè pussibule à a simplicità di mustarda in primavera, per 1-1,5 mesi prima di cultivà i primi corsi, è hè pussibule in u vaghjimu dopu a vendita. Ma s'ellu ci hè bisognu à scavà a mustarda o pò puderebbe mottò - vi parlamemu di questu quì sottu.

Avete bisognu di cavallu mustarda?

Dopu un mesi o un mezu è a meza dopu à siverza, quandu a mustarda cresce à 15-20 cm, pò esse cutata cun una cutra o oblicua. Hè ricivete accuncià cù a suluzione di preparazione di EM per avè per aghjurnà i prucessi di fermentazione è creanu tutti e cundizzioni necessarii per l'arricchimentu massimu di a terra cù nutrienti.

Ma quì hè quistione - avete bisognu à scavà a mustarda pè i sideri o l'abbanduneghja in una cundizione falata? I sperimenti cunsigliate micca di scavà, soprattuttu in u cascatori, ma solu da lascià nantu à a terra. Havi avè u tempu di esse travagliatu bè da a primavera. E i radichi chì mouriscenu, esse abbandunate, darà a terra una dulcezza è struttura.

Sì avete dicisu di scavà a mustarda, avete bisognu à seguità parechji reguli. Prima di tuttu, duvemu sceglite u tempu ghjughju per questu. Quandu hè megliu esce a mustarda in u vaghjimu o primavera? Tuttu chiddu dipende quandu si piantate. Hè sia logica chì a mustarda di a primavera si sdrughjava in a primavera, prima di cultivà e patate o altre culti in u so postu.

Aghjunghjendu a quistione - hè necessariu di cavà a mustarda in u vaghjimu, deve esse nutatu chì i sperimenti cunsigliate stu periodu. Da u vaghjimu, a mustarda accumule un massimu di sustegueri utili è hè prontu à dalli à a terra.

Prima di scorcia, avete bisognu di a mustarda di furore - à l'ora di a so inizione, a pianta hà accumulatu a quantità maiò di sustanzi essenziali. Ma ùn hè micca necessariu aghjurnà, perchè i primi, i zucchetti di a mustarda sò scherziati è pudè pitbeggiatu è, sicondu, si i mosche di volare, i risichi indettati pareanu.

Precazioni per a crescere a mustarda

Per tuttu u so bonu, a mustarda ancu porta un certu risicu per i so seguitori, per quessa, quellu cultures chì saranu posti in u so postu. Siccomu a pianta hè cruciferu, ammintaglie tutti i stessi malatii è pesti di altri crucciali - colti, ravanelli, ravanelli.

Perchè, in u locu di a mustarda, ùn si ponu micca stati cultivati, perchè ùn sò micca prubabile di trasmessi malatie, per esempiu, quilla, è e pesti, cum'è a carriera cruciferosa .