Chì i ciuci hè cultivatu in genna?

I lorciardi è agricultori di camioni, avutru cun un longu invernu, cù l'iniziu di l'annu novu pudete vogliu fà a so prublema prima. Ma hè sempre ghjinirosu per a simminzioni di culti vegetali. Normalmente in ghjennaghju i semboli di piante chì sò longu pezzu di vegetazione. Da u mumentu di rivolti à fiorente, almenu cinque mesi devini passà.

Chì sapreanu in gennau?

In regula, per i pianti in ghjennaghju i graneddi di varii corsi, pepino amara, fragole, l' api addentanu. I pruduttori di u fiore aghjustanu à Ghjerusalemme per fà u so prussimu. I fiori chì sò stati posti in piena in ghjennaghju, da u tempu di u sbarcu di maghju è ghjugnu, sò capaci di custruisce un sistema radicali putente, tollerà u trasplante beni è prestu dopu fiore in a pianta aperta. Se ùn pudete decide chì e piantini sò stati posti in ghjennaghju, avà i consultatori di maghjine spezializati averanu in elettu.

Chì i fiori chì sembra in gennau?

Ghjinnaghju hè u tempu per i tipi di crappi. Grandi fiori di uglu Shabo poverà solu u paese agricultu è cun attente. Prima di siminari, sò trattati cun stimulante per a giulazione ràpida, è in una settimana o dui rinfurzanu i primi prudutti. Questa bellissima pianta à u principiu di a vegetazione precisa esclarare obligatoriamente, perchè altrimente i pianti sò stinati. Dopu l'apparenza di i frutte, e casti cù e piantini sò colpi in un locu, è u locu permanente hè stati postu in mai.

U carnaticatu turcu hè esse rimettendu à esse di Shabo, ma ùn deve esse cunsideratu chì cresce nantu à a so propria. Hè bisognu di un terrenu neutru è latru cun un bonuluggiu è un locu assuatu vicinu à a finestra. L'Accogliu deve aghjustatu cù fertilizzanti cumplessi per i fiori.

Eustoma hè una pianta chì ùn sanu micca cunnisciutu da tutti. E so inflorescenza chic, sìmula à una rosa, ponu eclissi assai fiori in u giardinu è in u vitru. Ma per crecià sta bellezza, piglia assai pacienza - i graneddi ùn si sò micca ghjunti, è micca tutti quelli di nascita. Durante u periodu di casa, i piantini sò scuriti dui è poi pianificatu in a pianta aperta.

Lobelia - per piglià questu bellissima fioritura già in maghju, in gennau hè digià necessariu per plantà e mane. I Boxes sò tenuti cuparti da u vetru è moisturice a terra ben, evicendu u basu.

Quale prima hè megliu per i pianti?

A terra megliu per i pianti di fiori è di verdura - quellu chì hè preparatu da i mani propri di i cumpunenti testate.

Turchera, humus, terrenu di giardino è sabbia in parte di uguali parte - questu hè a chjave per u successu in u crescente di e mudeli. U so di e piantini ùn anu micca esse acidiatu, cusì cun turba è humus chì tenete bisognu à cura.

L'aspersioni di e piantini sò realizati solu per l'acqua stante à a temperatura di l'ambienti. Un ovenu più effettue hè furnitu da u spaziu o di acqua di acqua. L'acqua cuntenente i piante, per ùn lavà micca e cavalli. U tarrenu dopu l'averimentu ci vole à frenu, è l'acqua rimanna da a paletta hè eliminata da impedisce a putenza di e razzi.