Calzature di moda - veranu 2016

Infine, hè u tempu d'amparà e stivali, stivali d'altri è altre calzari pruggiati per u clima fretu. L'estiu di u 2016 promete essere caldu, è i prudutti di moda cusì stu annu piace cù a so diversità. Questu suggerisce chì qualsiasi fashionista puderanu selezziunate ciò ch'ella vulerà.

Chì i calzarii di i donne sò i più modi in l'estiu di 2016?

  1. Superiore, più altu è più altu - in questa stagione, una alta platonu di centimetri hè populari nantu à a moda-Olympus perchè 5, o ancu tutti i 12. In a Stampa di a moda anu tuticate tutte e varianti di questu calzatore: cù un talonu predilettu, mudelli completamente fissi è ancu una platone chì cum'è una falce. Sta moda di modu hè sicuru per piace i bellesi di pocu creatu.
  2. U calzate sò ancu populari in viaghju bassu è flat . Quist'annu, i diseggituri abbannunavanu i materiali artificiali è cuminciaru à creà i so creazioni sulamente di u lussu curtitilu. In quantu a forma di u calcitoninu, pò esse ligeramenti allargate o triangulare. Questi piani pò esse migliati in nudda parte è cunghjunghjenu cun qualsiasi traveste, perchè a so funzione principale hè un minimu, o ancu una mancanza di decoru.
  3. Comu in l'annu passatu, cusì in questu, in l'estiu pudete manifestazioni in i vostri sandali cunfortlii più favuriti è più impurtanti in u stilu romano , o più in i " gladiatori ". Hè interessante chì stu mudellu hà cunquistatu u mondu sanu chì ancu i cudi di a moda di calza decide di presentà à e so cullezzione. "Gladiatori" sò assai populari in ogni culore, cun un decoru di cuir matte, bracciali di metallu è senza elli, cun alto è basso lacolo.
  4. Continuendu u tema di sandali, ùn pudete micca mancà di cagiunà i scarpi, u puntu principalu di quali sò larga cinturione . Per a prima volta sta staciuni, a famosa marca japonaise Kenzo hà dimustratu a biddizza di stu calzature à i so dimustrazione. Hè novu pruvucatu chì una zitella ponnu esseri fimminini in tutti i scarpi.
  5. Tuttu u stessu, cum'è prima, in u cima di u Olimpu di moda hè un strumentu sportiu . True, i sportivi sò sustituiti da sporti-sandali aperti. Solu ùn hè micca minore per fà una rettitulazione perchè: stu stunning shoes stiluttisce ùn sò micca adattatu per l'attività di l'altezza è ancu più sportu. Chì culore cumpleta solu a tendenzi primavera-estiu, cusì hè biancu. Hè in questu scambiu di culore vi pudete vedutu micca solu sandali sportivi d'istati, ma ancu boni ritmi, raffuni di luci.
  6. Chi razza di i scarpi chì ogni donna adora? Hè i barche , è in l'estiu sò simplici bisognu di personificà u so moddu vivu. Questu sapori pò esse creatu da culore, suede, velvet - u principale hè chì u so culore sarà u focu principalu di l'aspettu. Inoltre, i barche ponu brodate cù paillettes culurite, cum'è a casa Lanvin. Valentin Yudashkin hà decisu d'apposta à un mudellu rosatu luminoso, simbulizante romantico è tenderness.

I tendenzi di moda è culori di i scarpi pè l'veranu di 2016

In più di a platona elevada, sta staghjoni u podju captu i scarpi, decoratu micca solu cù tagliati, ma cù ogni tipu di perforazioni. U fringe favuritu da parechji ùn perderemu micca a prublema. Pò esse decorata cù un talonu o festone. Cusì, certi palisati di moda (Marissa Webb, Christian Siriano) fighjenu solu nantu à u pede.

Quale impronta hè a più populari dinò l'annu, cusì hè una ghjacera. U so cantu eccessivu nò solu in ropa, ma ancu in mudelli di calzieri estivi. U caratteristicu pocu spiciale in u celu biancu è biancu J.Crew, chì vede veramente estiu, pudete ancu dicerà in un mare di refrescante.

U spettru di colore in questa stagione hè multifestable: parte da u clàssicu u biancu è di a fine cù u neonu rosa. Questa istatu, ogni ragna hè ghjustu à vede brillanu, ma per chì necessite bisognu di colpu di culori cun tante vistimenti è culori culori.