Amicizia trà un omu è una donna

Unu di e prublemi più discututi in ogni ora è se s'ellu hè amicizia trà un omu è una donna. Eppo e belli donne è rapprisentanti di a mezza forte di l'umanità ti piaci à parlarà di questu, è quanti lacrime si nevene di pruvucari à l'amatici chì l'amicu di a zitria hè solu un amicu è nunda più. E per qualchì motu, hè a nostra seconda mezi, chì spessu i mistrustfully simulà è dichjarà chì l'amici di un omu è di una donna hè freti chì ghjè spessu pussibuli di truvà un fernore fioru. Hè cusì hè una amici trà l'omu è di una donna, o hè un altru mitu, u scogliu di quale avarà da solu per u beneficu di a sucità? Turnemu per cunsiglieri à esperti in alte umani - psiculoghi.

Opinió di i psiculoghi

A psicoluggìa di l'amici trà un omu è una donna hè un subjecte seriu per a rifarenza, solu chì i cientiusi pensanu di stu prublema per un pezzu tantu è avà avemu l'opportunità per dà una risposta più chjaru chjaru à a quistione chì ci interesse: "Ci hè una amici trà l'omu è a donna?". I so specialisti contesta chì l'amichezza hè pussibule, ma i dui gangdi in questa unioni persighjanu i so scopi. E a più spessu consciente o micca, cunsidarendu u nostru amicu cum'è un cumpagnu sessuale, postponatu "in riserva". Allora a question "perchè hè un omu favuritu cù una donna?", I Psiculoghi, probabbilmente, diceranu chì ellu hè countu per stabilisce una relazione romantica, in quantu à l'amici persunale indefinitu. In ogni casu, e donne era ancu in u rispettu da i rappresentanti di a bona forza di l'umanità. Pudemu dinò quantu ci piaciamu chì un amicu hè solu un amicu, ma for sure, almenu una volta di a prutetta di traslassi di a relazione à un altru livellu hè creatu. Ma a decisione presa com'è u risultatu di questi riflessioni determinava a natura di e nostre relazioni in questa stage. Ma tuttu questu ùn significheghja micca chì una amarezza di disinteressu trà un omu è una donna hè impussibile, questu cunfermatu da i vali. E veramente, quale si puderà risponde nant'à una quistioni difficili, cumu micca a ghjente stessu chì anu in situazioni similari?

Ma chì veramenti?

E enversi sociologichi fussinu nantu à u tema di l'amici trà l'omu è di una donna. I risultati meritanu d'attenzione, circa u 70% di i rispondenti crèdenu chì a so amici è esse anu un felice di esse relazioni. Hè interessante chì l'omi à età sò un pocu dissuadore in una amici, è e donne, per contru, solu crede in più. Ma rapprisintanti di i dui sessi apprufunnenu in modu cusì una relazione, perchè u romance volte oghje in a vita di ughjettu, passioni in un locu, è l'amici ùn ciambià senza cambiu. Certu, a storia di ogni paru hè un individu, alcista sappiutu di mantene l'amici cù a fini di a romanzu, qualcunu si purtò à a vita, è qualcunu dopu l'apparenza di a famiglia ùn puderanu micca cuntinueghja sta cumunione propiu, ma ancu ricurdeghji ciò chì volte da i primi momenti di a so vita. Qualchidunu, avè principiatu cù l'amici, ponu cumponenu un cuntenutu sposu matrimuniale, chì restanu, circa, amici d'amici.

A strada, a quistione "perchè hè un omu amichevule cù una donna?" Hà capimachja in l'entrevegatu in un cummerciu sfatente, ma dopu a rifarenza, i ragiuni still found. A menudo, i rispondenu rispondeu sta dumanda, dividendu in dui parte - u principiu di a relazione è u mumentu presentu. È parechji rispondevanu chì à u principiu di relazioni amici, vulevanu veda u so cumpagnu cum'è amante. Ma u tempu (eccu chjesa si hè realizatu o micca), a ghjente vinia à l'opinione chì l'amici hè un fenomenu raru, è per quessa chì valore apprezzar è preservazione. Ci hè una cosa per pruteggerà, è di i sbagli, è sopratuttu da l'opinioni publica. Hè una di e maiuri minati, perchè spessu i piacè: "Perchè chì l'amici d'amici cù sta donna? Probabilmente, ùn hè micca un accidentu, probabbilmente sò amici, è l'amichi sò chjamati per cupà in fronte di e so famiglie. " Contra stu chisme di attache ùn pò micca esilla, ma hè pussibule. Allora se cunniscite di primu capu chì l'amici trà l'omu è a donna esiste, pudete esse chjamatu una persona cuntenta è ligne, in modu bè, inveci.