I fatti interessanti à l'omi

Per cumunicà cù "strangers familiale", chì parevanu rappresentanti di a bona mitità di l'umanita, era più cunsciente, vale da vende studià interessanti nantu à l'omi.

I fatti interessanti à l'omi

  1. Cuminciamu cù u fattu chì l'omi in u so pensamentu sò assai diffirenzii di e donne: u so cumpurtamentu hè basatu nantu à u calculu è a lòggica, cumu scrivevendu u hemisferu da u cerveletu, in cuntrastu à e donne-hemisferiu righjunale, guidati da l' emozioni .
  2. Dicenu chì à a prima reunione, l'omi ùn pruvate di "girannusi i so ànime di l'internu", dicenu un novu amici di elli, ma preferite à sente. Allora, e donne, avete a pussibilità di vultà in a prima data di un oghjettu di paese.
  3. I fatti di l'omi indicanu ch'elli sapìanu cum'è mentri mentri à e donne, ma più spessu ch'è ùn hè micca: hè una mettita per salverà, per ùn offend è micca minzu l'associu. Allora: hè stanu, è ad avè.
  4. Se dopu à u primu annantu à un omu ùn chjama micca in quartu trè ghjorni, significa chì ùn hè micca stabilitu per continuà a relazione .
  5. Hè stati sorprendentemente contradictori: volenu dominaru in relazioni è sentenu "principal", ma cù e donne chì sò cunforme cù elli in tuttu, sò per qualchissimu scunendu è intriscante.
  6. I fernimenti nantu à l'omi refute l'affirmazioni popular chì a via à u so core si trova annantu à u stomacu. Micca solu. Più di u 45% di preferisce u cibo cù dumplings di cummerciale cù a so mòglia, chì hà fattu un novu hairstyle è hà acquistatu un vistitu di moda, è micca cù una bona ama di castera in u so vestitu è ​​i sapori in casa, chì servenu un cena deliciosa.
  7. Sò parechji fate l'oppostu, in ogni ghjornu, l'omi sò assai preoccupati chì u sociu hanu ricivutu piacè di l'intimità.
  8. L'omi necessanu tanti zitelli puderà carizzari, ma alcuni di elli dumandanu esplicemente, è qualcunu suttà silenziu senza bassuli eccezziunni è affettuosi.

Tuttu chistu mostra chì l'omu in l'anima resta un picciriddu per parechji anni, anche l'indipendenza dimustrata è l'indipendenza. Allora l'entendre!