Cumu faciale halva?

Halva hè una distribuzione largamente in l'uceanicu di u ventu chì hè preparatu nantu à una basa diffirenti è secondu e tecnulugii diffirenti, basatu nantu à e caratteristiche di a regione: in l'Europa orientali u principale constituenti di a halva hè a sera di ghirlanda di girasole, andendu in più di l'est, pudete truvà ricetta basta à soghja, o Baklava turca, chì hè priparata da farina è semolina. In ogni casu, in u quadru di questu materiale, pruvamu, quantu possibili, per capisce chì halva hè fattu in e diverse regioni è cumu u so gustu differia d'analogi.

Cumu facià a halva da e girasole?

L'altri europei, u più populari hè almenu da e girasole. Hà sorinamente simplicanti in a so preparazione delicatessita hè faciule fà in casa in solu 20 minuti. U pruduttu finitu cuntene assai menu di zuccaru ca l'halva da u cuntadore, è, cumu cun l'eccessu di zuccaru, i cunservatore cù aromatizzanti saldanu.

Ingredients:

Preparazione

Sceglite alcuna forma micca grande è copre u so fondu è i muri cun una foglia di pergamena.

Utilizendu una licenziale, viaghja e fioru di e pelle à farina. In una pezza mischreia u zuccheru cù l'acqua è l'oliu, aghjustate à u fracciau u liquidu, è poi poverà e sementi è sguassate a halva da u focu. Quandu prestu aghjunghje pocu salinu è distribuite in una forma, ramming a spatula di silicone. Cù cù una segonda foglia di pergamena è sprime l'halva cù e to mani. Quandu a briquette hè stata rifiutu, pudete taglià è cumincià à tastate.

Cumu faciu turcu Halva?

Ci hè parechje versioni di u halva tradiziunale è in u quadru di questu materiale avemu da parlà à duie d'elli: u primu, da sta ricetta, hè preparatu nantu à a basa di a farina ordinali. Duvutu à l'altu cuntenutu di zuccaru, semu halva hè un dilicatu cù una robba dilicada è u sabere di latte percepbile di latte.

Ingredients:

Preparazione

U schema di a preparazione di farina turca halva s'assumiglia à u schema di fà bechamel sauce cù una quantità enorme di zucchericu è e diverse proporzioni.

Prima di mette à a meza da a farina, fate mette in u pane di cubi di mantra è d'aspettate ch'ella fera. Aghjunghje a farina à l'oliu è permettenu di brunu da un tinte bleu. In un cuntainé separé, calore u latte è u zuccheru finu à chì i cristalli anu dissolvi cumplittamenti. In porci, remichjendu constantemente, pour u latte à a farina fritta finu à ottene un pasta grossa senza lumbe. Quandu u pezzu rinsegna, divividìta in forzi equi è rintra in boli.

Cumu faciu a halva in casa?

U secondatu di Halva turcu hè un dilicatu preparatu nantu à a basa di semolina. A tecnulugia di coccia permanece a stessa, ma a struttura di semva halva hè menu pastoso, dolcezza facilmente mantene a forma è hè cutatu.

Ingredients:

Preparazione

Prima, preparanu un ghjocu simplice di zuccherinu, per ellu hè abbastante per disolverà i cristalli in acqua è duverà tuttu per fogghiu. Accunciatu l'arricatu à 7-8 minuti, u stessu tempu si spenderà nantu à a tagliere di semolina in una padedda secca. Pour el ribeddu à u manghju à u manga, mischjà è coccianu a basa per a halva à u calore minimu per 6-7 minuti, finu à ch'ella hè un espesu (u misturaghju furale viulente, suavemente!). In a finali, aghjunghje a scorcia di cítrus e mettite torna. Trasferisce a basa à a halva in u moffa è si lasciarà finu à ch'ella hè frettu.