U pezzu di pezzi per tufoni nantu à l'acqua

Ùn ci hè micca sempre l'oppurtunità o a vulintà di coglie pate nantu à u latti o kefir. In questu casu, i nostri ricetti per a pani di levatrice per esse cusì nantu à l'acqua seranu davanti. Utilizà, ùn avete micca avutu a sustituzzioni, cusì savurosu possu piglià e vostre pasticci.

Aghjunghjia di pasta di levitu di pezzu per tufonce nantu à l'acqua - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Una funzione distintiva di sta prova ùn hè solu à preparalli l'acqua. Comu avà hà nutatu, in a lista di ingredienti ùn anu micca ova è altre prudutti d'esame, chì permettenu di usà una pasta per a preparazione di un furnitu magre . Malgradu questu, i prudutti sò incredibbili aria è gustosa. In ogni casu, avemu nutatu chì ùn hè micca degnu di coglie pastry per u futuru usu, perchè ùn dura micca longu per guardà a dulcezza è frescura. Sì avè tù avete i tufoni u ghjornu dopu, pudete migliurà u so gustu crescente in u microondas.

Emprinzeghjani a preparazione di a pasta di levadura di pirozhka nantu à l'acqua cum'è a solitu cù dissoluzione in un licettu cálite di levitu. Agghiunce u stessu zuccherinu è u salinu immediatamente, permette tutti i cristalli dissolve, è fremenu in u oliu vegetale. Hè bisogna à esse perfetta inodoru, è.e. raffinati. Fiancà, fate in una piccula parte di farina tamanta è ammazza moltu è intensivamenti prima cù cull'one, è da mani, cumprendu una texture suave, ma micca peggy. Ùn hè bisognu di fà aghjunghje più farina, hè megliu per guardà un pocu afficimentu, è u blende hè facilitatu fatta à e palme cù l'oli vegetale.

Questa pasta di levitu nantu à l'acqua hè perfetta per i tufoni fritti è furnite nantu à u fornu. Ma ci hè una sperma leva in più di cucina. Per i prudutti fritti, i pruverazioni ùn hè micca necessariu. I prudutti asciuti devenu esse bènevate in anticipu durante quaranta minuti.

Fast and tasty pasta di levadina di patties nantu à l'acqua

Ingredients:

Preparazione

Quandu si preparava a massa nantu à l'acqua, calene à un statu caldi, è aghjunghje u ligame è mischjanu bè, per quessa parti eranu. Pourate in u zuccheru è aghjunghjulu a mezcla finu à chì tutti i cristalli dolci sò dissoluti cumplessu. Avà aghjunghje l'oghju chjucciutu cù u salinu, cernigliavvi a farina è misure coidadosamente, aghjunghjendu un oliu vegetale senza l'arba à u fini di u batch. A texturizazione di a pasta finita hè necessariu forti cù un ligami minimu permissibili, chì ùn viaghja micca interferiscenu à a furmazione di prudutti, hè abbastanza solu per spulparse cù farina. A so massa si deve esse bè calanda per annunzià u voluminu da a mità è solu dopu chì pudete fà tortu per quessa.