Sandali nantu à una crachja di cork

In veranu, e donne migliate in ricerca di u paru perfetta di scarpi. Hè bisogna à esse còmode, luce è efficace à u listessu tempu. I sandali belli nantu à a wedge sò stati bè cumplessi per questi richiesti.

Sandali nantu à u fascia di suoru: sceglie un mudellu

Quandu sceglie i scarpi in una falzia, ùn esse basatu solu à u vostru gustu, ma ancu nantu à e caratteristiche di a figura.

  1. I sandali nantu à una falata alta quellu impastanti, ma micca tutti. Se tenete pierre pare, a piattaforma facenu visualmente "pisanti". Per a cunvenzioni, e sandali nantu à una falata alta sò più cusì chjapputu di un codice. U pede in elli ùn hè micca cusì canzatu: l'area sottu u pede hè più largu, chì ancu una pianta alta assai hè micca cusì notevili.
  2. Per u ritmu di vita, i sandali nantu à u stand di wedge falanu sò perfetti. Questa opzione hè assai pratica è cunvene, mentri disinfettori ùn pruponi un disignu bellu più bellu. I sandali nantu à falza falza ùn sò micca cusì espectaculares, ma sò adattati per e donne cù edema in i so pedi, questu hè l'opzione più adattata.
  3. Per u travagliu cercate u sandali chjusu nantu à una falza. In l'uffiziu per denude u pede ùn hè inapportatu, perchè esse megliu dà preferenza à i mudelli cù un puntu in punta di u ponu. A causa di l'usi di materiali naturali, a pierna ùn saria sparata, è in combinazione cù trousers chì sti ziti face un rigalu.

Chì da mischjà sandali cù un liggeru di suor?

I sandali più armonii nantu à u bastone di corku si trovanu in cumminazione cù fogliu longu. Pudete ancu aduprà una mini-falda di denim , ma mudeli à i ghjinochji è un pocu più bassu ùn fate micca. Hè vistutu bè vetutu ammi di lugra denim o pantalone fatti di u tela di cuttuni.

Evita robe ferma. Sì pettu à un vestitu strettu o una fascia, i piu di u ziglista face grossi è ligeramente vulgari. Se vulete purtari calziu ristrettu, a so larga si deve cumpiava tutte i scarpi. Attenti à troppu bullore di chiffon è di sita.