U Palazzu Mariamudine


Palma di Mallorca hè a capitale di l'attrattiva isula di Maiorca, à l' Isule Baleari . A cità si prumove ogni annu à migliori di turisti chì anu cercatu nantu à i posti interessanti per visita è i pittorescenti. Questa, sopratuttu, i famosi palazzi reale, chì sò più antichi è u Palazzu Mariamudine.

A storia di u palazzu reali di l'Almudaina in Mallorca (Palau de l'Almudaina)

In u 1229, u Re Jaime I cunquistò a cità è u liberò da e mani di i Mori. U Palazzu Giulidiu d'Almudain hè u casteddu reale più anticu in Spagna, hè stata custruita in u 1281. U casteddu chjamatu di prutege a cità di Palma di Mallorca.

In i tempi di Ghjacumu II, fù riincrive in u stile gòticu, è l'elementi restani eranu esecutati in u stilu di l'architettura islamica. Per esempiu, arche di i musulmani chì sò visibili da u mari, in particulare per a notte, quandu sò fermamenti luminati da i lanternes. U tribunale hè statu creatu in u 1309. L'ultimu Re chì hà sempre campatu in u palazzu hè Jaime III. Dopu u 1349 u palazzu anu persa a residenza di a famiglia reale.

Chì vedi in u palazzu?

Oghje, u palazzu hè circundatu da l'arbureti di palme è parechje più belli in a sera, quandu u sole illuminava e torretes di a cattidrali. A proximità di u palazzu è a cappella riali di a Capilla di Santa Ana, custruita in l'altru gòticu. A cappella hè un portale romane, chì hè una veru giuda d'stu stile architetturale. In più di u palazzu reale è a capela, u gruppu architecturale hè decoratu cù diversi torretici longu è in u vicinanti si trova una cattura impressjonanti.

Dintra u palazzu di l'Almudaina ci sò parechje stanzi restaurati è eleganti. Ddu pudete amparà l'mobili è i pittura nantu à e diverse tempi, fassi in l'ambienti di quellu tempu. In questa impensante edifiziu pudete amparà a torre, a càmera reale, u cambra reale è u palcuscenu. A piacè di i visitatori hè causatu da i tapissimi perchè in i mura, inclusi u flamandu, fatta in i seicici seculu è seicentu seculu, in più di l'esercitavu seculu è seculu XVIII.

A prima sala stende di i turisti cun u soffiu uriginatu à u so biancu è u biancu chì simbulizeghja a penetrazione di a luce è di a bughjura, cum'è simbolismo di u ghjornu è di a notte. Questu hè un tipu di corridor in e seguenti trè pranzi chì parevanu più grande. Quì l'arcu gotico chì separa l'abitazioni di l'altru abbandendà à i visitanti. In prima, i chjappi sò stati cumprendi in una stanza grande. Questa sala sirvìa di una sala di banquet, in quale eranu celebrazione diverse è e taglioli eranu chini di parechji platti. Una visita à st'argumentu maravigliu si deve una impressione inolvidable de un viaghju in u passatu.

U principale courtyard di u palazzu hè chjamatu Patio d'Armas. Hè quì chì i suldati è i desfruciali militari eranu inspeccionati. Finu à quì, in u patiu pudete vedere i risturanti di l'architettura arabe in forma di una fonte fascinante cun leone è sculture. A manu ghjustu da u tribunale, i visitori pò passate per e scala versu i cambiali reali, induve piacenu in i salotti richly decorated e furnished.

Ciò chì vede in vicinanza?

I giurati reale sottu u palazzu representanu un locu pittorescenu, duv'è pudete assicurà da a fontana è vedi u mondu circundante. In a vicinanza pudete visità l'Arc de la Dragana. I ghjorni sò stati riunificati in i 60 di u XX sèculu, è assai casi anu spulatu.

Ogni visitante è prezzi di u bigliettu

U Palazzu hè apertu da u luni à u venneri 10:00 à 17:45 (uttrovi à marzu da 13:00 a 16:00). U sabatu è in i ghjorni fistivi 10:00 à 13:15.

Prezzi di u prezzu di u prezzu: un bigliettu regulariu custa € 4, un prezzu di u prezzu reduciu € 2,30, i zitelli sò admessi per e libere.