Stile romantiche

Invevendu chì i stilisti trendi di l'idea pigghiamu i so novi cullizzioni! A storia hè u più grande "oceanu" per ispirazioni. L'Edome Mediale, o più bienu u stil medievale romne, ùn hè micca escezione. Chiddu tipu di impronta fècenu sta fantastica ora di bravura cavalieri imponiscenu a moda muderna? Perchè hè u costume di l'estilu Romanescu cusì interessante finu à più, anche u fattu chì assai persone anu cunzidiratu un pocu stare?

Caracteristici di l'estilu Romanescu

  1. U so capeddu (nantu à a squadra li purtonu una altra, è più, è più ...).
  2. Contrast colors (in un certu puntu si prisintò una moda di ritmu di "miparti" si appareva, u significatu di quale era a culora di robba in blocchi, è da quì "hà migratu" à i so vistimenti).
  3. Bellissima finitura (i fiurati di a robba, seppu u collu o a fondu di u vestitu, eranu infurrati da fronti ricenti, pilati, fringes è borelli).
  4. Un attributu obligatoriu hè un cinturione chì "narrà" nantu à a spluta è sirvutu cum'è amuletu (hè stata durante u Medievu chì hè stata inventata a "cinta di fidelizazione").
  5. Capre è capelli sò un elementu impurtante di l'estilu Romanescu.
  6. Bells, chì ancu i boni cavaleri anu allinatu, si cuminciaru à decurarià cù u tempu un costume di clown biss.

Cunsigliu senzillu è liberu, eleganti trimu, maghju largu à u fondu, culori saturati - questu settellu ùn puderà passà micca in i nutà da i disinfestanti di moda. Elementi di l'estilu romanu ricinu in vestiti muderni, è i fanatichi di sta tendenza in modu hè abbastanza.

Un saccu pocu saccu chì pare mancunu hè mancato forme. Ma questu hè micca cusì. In u volumu spécifiore di u tela, u corpu di a donna hè oculistica, ancu più sessuale ch'è in un vestitu franco. Inoltre, i mudelli "loose" sò incredibbilmente convenientu è pratichi. Un cut simple hè decoratu cù una decorazione in a forma di trimma o cintura. In questu un vestitu unpretentiosu, a ragazza hè aspetta in modu femminili è "terrenu".

I culori di l'estilu Romanu èranu divisu in dui gruppi solu quattru seculi fà: una gamma ricca per a nobili rica, una culore grisgia per i poviri solu. Avà, i moddi muderni di a moda sò felici cù un vestiti blu è "ordinaru" grisgiu. Eppuru, avemu indicatu: stile romne in vestiti "prefiere" verdi, borondane, culori blu, scala di terracotta marrone.

I pruduttori di moda anu spessu aduprate l'idee di un costume romantico, criendu noite è vestiti di cunnessione. A sposa in un vestitu medievale biancu hè incomparable! Hè interessante chì i predecessori di u periodu romainu passonu sottu à a corona in vestiti di culori verdi, purpuri, d'oru, - era a moda di u casu di u tempu.

Stile di stile romantica

Sfurtunatamente, a pitture di u periodu Rumanu era più spessu un toccatuzi. A popularità in u capeddu ùn hà scumparatu, è apparse. À quell'è solu i ghjovani pudianu cammaranu cù i so capelli, adattacci u capu cù corpi e pilati. A moda, chì ci sorpresi oghje, furtunamenti ùn hà micca survivatu: mancanza di cigli e cigliali, cum'è unnaturally high forehead (questu effetti hè stata assicuratu da "hair extra").

Ciò chì i cuntimpuraniani amparanu di l'arti pericardi romane, creendu un stile medievale in a so imagine? Per fossi una frunti ùn hè micca nicissariu esse necessariu di riacculturà una figura di una bellezza di quelli tempi. Alternative: nantu à a frunti davanti. E rizzi è una guirlanda di fiori - u pezzu di cum'è nozze più cumuni, à quale u vechju ùn hè micca nicessariu. Stu modellu moddu ùn hè micca destinatu per "cresce vechju", tantu à a faccia di e donne chjucu è licenze.

Fate chì u vostru stilu sia speciale, a cume principal hè chì sete cumu cunfortu è a rifarenza in u spaziu hè sempre felice!