Treni da Palma à Soller


Unu di i più grandi attraversu di l'isula di Maiorca hè u trenu storicu da Palma à Soller , chì ghjugna da Palma à Port de Soller. Sta rotta hè assai pittoresca. Si passa à u massif Tramuntana trà l'agrumi agrumi. A strada hè divisa in dui parti: una strada di stretta gauge è tramways.

Mentre i viaghjatori di i turisti spleiche incisamente, ma belli vistosani a compensarii per qualche maladie. Pudete aperta una finestra di lignu è diventa a vista è l'arumu di l'amandula è i agrumi. I turisti anu vistu u paisaghju più bellu di u Mallorca, quandu un trenu anticu ghjunghje pocu versu a muntagna.

Treni Palma di Maiorca - Soller

À u ghjornu à a stazione di l'autobus principale è u metro di Palma, un vitturinu observatore pò truvà un stagione di trenu. Hè situatu vicinu à a cafe, chì hà u nome di u trenu "Café de Tren", à l'stazione stessu pudete camminate longu i mura di a cafe.

U famosu trenu hè unu di e pochi alcune cà quandu u centru di u monicu di a tecnulugia ùn pò micca sola si vede è toccu, ma dinò di scorri à un ghjornu inolvidable. U trenu pare avellu pocu spartu per un omu mudernu, hè fattu di lignu è acciau, latto. Hè stata rinuvata è rinnuvata assai volte, ma hè sempre u stessu trenu chì hà parechje anni fa - autenticu è storicu.

Storia di u trenu

Tren de Soller nascìu nantu à l'idea di Jeriru Estadés, un vignaghjolu di u Valdu di Soller. In u valdu, anche u fattu chì u paese cedeu una bona racolosa, a maiò parte di l'abitanti fôru assai poviri, perchè ùn era micca manera di trasportu i prudutti à u sudu. U travagliu di marchjadru traversu a Serra di Tramuntana durò almenu dui ghjorni è era un viaghju assai perikoluu cù una caravana di sumeri carricati. U vignaghjolu uricinaru urdinà di andà à a cità di Palma da u nordu, ma anchi si era u residente più rico di Soller, u prugettu era caru è ellu ùn hà micca spertu di e so capacità.

Hope Estadessa hè stata resuscita da Juan Morell, chì sustinia chì hè assai più prezzu per allisione u passaghju per a catena muntosa, creendu una serie di tunnellati chì purtanu direttament in Palma. Sta strada interessa à i compru di i prudutti di i famosi viaghji di Sollier. Dopu u 1904, travagliu accuminciò nantu à a custruzzione di a strada. Hè una fece straordinaria di a tecnulugia, u prughjettu era coronatu cù successu. Vuit anni dopu, u 16 d'aprile di u 1912, ci hè statu una apertura solenni in Maiorca di un trenu à Soller, Geronimo Estadés. A cerimonia hà assistivatu l'industriale lucali Petru Garau Canellas è u Primu Ministru Spagnolu Antonio Maura. Questu era u principiu di una nova era, un grandi eventu, è i predefiniti di tutti i ghjurnali principiati parlendu di Mallorca.

Viaghju da trenu

Un viaghju in l'internu di l'isula hè un veru viaghju in u tempu. Questu hè un grande museu apertu, perchè da quandu l'economia sana di u Mallorca s'hè trasfiruta à a costa, i picculi villaggi eranu abbandunati è a maiò parte di e quartieri è campi fermani quasi l'inganni per decennii.

U trenu passa praticamenti, quarchi cosa cresce in sensu considerablementi. A caminata tutale hè 27 km è si deve una ora. A percorsu porta à traversu a muntagna, traversu longu tunelu cù una longeva tutta di quasi tri chilometri. A locomotiva era appuntu impurtata da l'Inghilterra.

Cumu faci un vechju trenu da Palma à Soller?

Pudete viaghjà un trenu ogni ghjornu 5 ghjorni à a simana. À a cima di a muntagna una poca stata si faci in tale chì i turisti ponu piglià ritmi è admirate a visione pittoresca di a cità è a muntagna. In u frivaru, u paisaghju pittorescenu ci hè arricchisci cù l'amanduli è di i piantazioni cítricos, pittatu in un colore giallu-aranciu.

Questa unica riunione cù a natura du circundante di dui ore.

U prezzu di u bigliettu hè di 17 €.

L'ultima volta di trene hè à 18:00.