Ropa di a Grecia antica

A fioritura di a cultura di a Grecia antica cascà nantu à u piriu di VII - I seculu aC. e. Malgradu l'arrangamenti pulitiche è u sistema di schiavi, l'intruduce di u mondu di u populu hè statu custruitu annantu à a cuscenza di a bellezza di a personalità umana è di a credenze in capacità creativa infinita. Oghje, nantu à i ideali estetichi di a bellezza, è dinò a moda in Grezia antica, pò esse appraltate da e opere literarie, pittura arti, architettura, o ancu manuscritti antichi.

Moda di a Grecia antica

L'altru grecu hè distinatu da restraint, rigore è rifinimentu, ùn hè micca un locu per l'extravaganza è l'scandalizante. A moda antica puderia micca più l'aiutu di e regoli stabiliti: stili simplici, certi tallesassi di u tecido, è ancu culore chì simbolizza l'statu di u patrone.

I primi vestiti ùn sò micca particularmenti impressiunanti, ma quandu a cultura egiziana pigliò i cori di i persone, e formi baggy eranu rimpiazzati per siluette più gracciose. Inoltre ci sò culori brillanti è ricchi, testazzi è ornamenti. A maiò parte di e donne grizzlii in i so armari custruìanu accessori cum'è parapluies di soli, ventilatori, mirchi artificeali, cinturoni da pedichi preziosi, colti, armani è pulelli massivi.

I calzini di e antichi ghirlanda greci eranu beddi bè guastu è hàfully imbuffulatu:

  1. Ipodimatti - sandali nantu à u pilu o soli di lignu cù diversi cingani adduzzati da oru o argentu.
  2. Crepes - a sola era chjachjata, i straps interscritti, cruciali chì coperri u pede sanu à u turmiu.
  3. U pezzu - stivelli di cocia lattica, diferendu in culori brillanti.
  4. I endomidi - stivelli minimi altri aperti, anu fattu principalmente di u pelle, in fronte hè stata una chjama cù diti aperti, u reste di u pede hè chjusa.

Ropa da donna in Grecia antica - l'ideali di l'armunia!

E donne grippe puderanu usu di vestitu per ocultarete parechji mancati di a figura, è sfascià a dignità. Tetanus bianchi, numerosi foldii verticale, drapery è cinturoni figura visuali di slender.

U vistimentu di a donna in a Grezia antica era voluminosa, senza cutà è costura. Originamenti era un pezzu di tela di la lana chì era impannillata è stesi nantu à i spalle. Ma nantu à u tempu, sottu a influenza di l'altri culturi, i travaglii antichi fighjà cambiamenti, ci sò più materiale ornate.

Ciò era chiton - camiceria, a top solita di quale era appastru cù diversi embroideries, ornamenti è appliaggi. Puderete, e donne era gioielli.

Parechji nomi di vestiti in a Grezia antica sò difficult to remember. Ma puderete devi esse intesu di l'elite invernadisso-Faros, chì eranu fatti di tineddi viulenti brillanti.

Vestiti di a Grecia antica

I vestiti moderni grechi assorbutu tutte e ricunniscenza è a sofisticazione di i tempi antichi. Ricurdativi di a vestizione di a divinità di a Grezia antica, chì incorpresia tutte l'eleganza antica: vestiti longi rilassati, una cintura overstata, lamardone, spazjati è spaghetti. I culori principali sò bianchi, beige è chjassi.

Dopu a ropa di u stilu di a Grezia antica, hè semplice semplice mancu ùn dettu qualificà i pettini tradiziunali. Ancu l'arte di u pittorescenu alcune un altu livellu. L'onda è u tilaru era populari. E donne chjappà capelli chjappi in un corpu è si abbandunò quarchi curli caldi. E capre casanu era guasi raramenti, bè, salvu ancu quellu capelli palla. A maiò parte di a testa era stata ammulata con mallet dau, ribbuli, coralli e diadems.

Oghje, assai disinfettori sò inspirati da a bellezza di a cultura di a Grecia antica, creendu cusì attiali, accessori è decorazioni. E questu ùn hè micca surprisante, perchè anu studiatu u mondu anticu, scacciò in un parudu magicu è faciule, in quale vulete firmà.