Cascate di Karelia

I cascate Kareli hè veramente un miraculu di a natura. Ùn lasciate micca i turisti indifferenti è causanu assai revechji admirati. U numaru di cascate in Karelia hè enormu - grande è chjuca, famosu è à pena apertu. In ocasioni i viaghjatori accidinamente aperti novi cascate, scalendu in u desertu. I più famusi è visitati sò Kivach, pilastri bianchi è Ruskealskie.

Kivach cascata, Karelia

In grandezza hè u sicondu dopu a Cascata di u Rhine in Europa. L'acqua quì cascatu da una altura di più di 10 metri. Hè situatu nantu à u fiumu Suna in u core di Karelia. In ghjiru stessu hè una riserva cù u listessu nome.

Per a so bellezza, a cascata di Kivach hè simplicemente magnificente, i so acqui ci speranu cù un corpu monuliticu putente cù un crash down, platti di scogliera acantilada. Faturu i rinfricativi, scuma è un spetu di sprechju. U sonu di questu hè solu ghjustu.

Per piacerà i pittoresce chì anu apertu vicinu à a cascata, puderete entra nantu à l'area turistica, dedicata apposta per u situ adjacente à questu.

A riserva di 9 ettari in aghjunghje à a cascata inclusa una stazione dendrocollection, un monumentu à i suldati chì mortu in stu territoriu, un museu di natura. Per a cunvenzioni di i turisti, ci hè un parcheggio, cantine, toilets, descentivi per a cascata, ricordi, gazebos, gazebos.

Cascata Polischi bianchi, Karelia

U sicuru nomu di a cascata hè Yukankoski. Questa hè a più grande cascata in Karelia, a so alte hè 19 metri. Inoltre, chì hè u più altu, pò esse cunzidiettu cunfidenza a più bella cascata in Karelia. A so storia principia cù u tempu chì i Finnscritti custruìanu ponti quì. Anu eranu quelli chì si volse u nome di acqua cascata verticali.

Paradoxiki, ùn hè micca visitatu moltu spessu. U fattu hè chì ùn hè micca bè cumu per vene à questu. Da a strada quì 10 kilomitri di esse smarigliati da tutti i strati, assai rotulati, per quale hè pussibule di impegnà solu in u vehicu cross-country. Eppuru, ùn sia micca mandatu per vultà sta distanza, in regula, vi ricevi una sforza in folla.

À a cima di a cascata, ci sò rapidi chì l'acqua fa ancora a so strada prima di ghjunge in una grandi colosale. È solu 50 metri da a cascata principal hè un secondu, più chjucu. Quandu u fiume di Kulismajoki di fronte di i cascate diverge in 2 canali, chì dani nascita à duie cascate. U u sicondu ùn hè micca nè inferior à u principale in u ducumentu.

In l'estiu, u livellu di l'acqua hè bassa, perchè puderebbenu ghjunghje è natà sottu i currenti di a cascata - i sensazioni sò maggichi. Circundenti Ci hè un picculu lucille per u parking è u restu.

Cascate Ruskeal, Karelia

Per vene à quessi cascate di Karelia, avete centru nantu à u duminiu di Ruskeala (distrettu Sortavala). Ci sò cascate direttamente nantu à u fiumu Tohmajoki. È sò perfettamenti visibili da a strada, è vicinu ci sò furnizzioni furnizati cù gazebos per i turisti è pà parking.

U numaru di cascate hè 4, sò chjusi, a so alte hè di 3-4 metri. Questi siti sò assai populari è visitati, migliori di turisti si mette à quì ogni annu.

I famusi cascate sò ancu deguttu chì i frammenti di i film "A Dawns Here Are Quiet" è "The Dark World" sò stati filmati. Ci hè ancu un manicu di una capanna, custruitu in particulare per filmi.

A primavera, quandu u livellu di l'acqua in u fiumu hè alta, l'extremals passavanu passavate cascate nantu à kajak è catamarani.

Sè avete vistu à i cascate di Ruskeal, micca di una pianta videoconfigurazione per i turisti, ma per passà u fiumu cù u ponte d'autostru è un pocu più profunnu in u boscu longu un caminu d'avvedasi bisognu, pudete avvicinari completamente di l'altra banda è vedi ciò chì ùn hè micca visibile da u situ turistice.