Egezzii per a Forze di Storia

U putere di una donna in a so feminità hè veru. Ma i capacità fisiche ùn sò micca annunziati. Hè cunsiddiratu cum'è normale per i dui sessi per esse capaci di sustene u so stessu pesu. Questu hè verificatu in push-ups - sapete cumu fà push-ups, dopu cù forza forza chì tù sì tuttu.

Hè rifuggiati chì sò parti di u nostru cumpetu di esercizii per u sviluppu di forza, perchè stu livellu basu ùn solu improvise a furmazione fisica in generale, ma dinò di sviluppà triceps, delte, presses , musculi pettuali.

Un altru exercitu grande per a sviluppà forza hè a pusizione verticale. Da l'esternu, pò esse chì ùn ci hè micca bisognu di ternà è di fà nunda. In fatti, quandu si tira a spina nantu à i vostri ditti, avete sentutu chì ancu i musculini più densi di u corpu sò straining.

A postura di u bar, o più bien, l'attu preparatori, a postura di a tribunale hè un altru exercitu basatu per u sviluppu di forza. In questa static passive rack, u corpu entu sughjettu, a spine stendi, i musculi in u corpu di u corpu sò furfurtevi. A postura di a tribunale aumenta a to stamina, è a durabilità, forsi, hè unu di l'indicatori di forza fisica.

Eserciti

  1. Dummimi attentendi à i nuvuli - Avemu bisognu à una verticali pusonu, i pedi sò paralelli, i ghjinochje, i cosci sò stampiati. Piglianu u so stomacu, stende a pressa, rinviate i vostri spalle. Opùbuli a manu fora. Oghje l'armi sfarenti attraversu i costi, stinzanu a cima. Allora accumpèghjamammu dinamica cù i nostri ditte. Doppu a inalazione, avemu turnatu e mani nostru, avemu i bassu i nostri mani assai. In l'ispirazioni, susciteghja u quattru più altu, nantu à l'exhalazione, fassi pianu. Circate a vostra volta, apucalà per ogni vértebrì. U palme hè ridutta à u pianu. Amparate finu addupendu l'ochji.
  2. A postura di a tribunale hè a preparazione per a postura di u bar. Pigliemu un énorme attentat, cù e pene, piumi sottu à i spalle, i ghjinochje è i buttigliani sò stati. Fiammo in questa pusizioni è tempu.
  3. Push - ups sò una scuperta semplice. Pigliemu l'enfasi di menti, avemu da spressione da i geniculati. Cù l'inalazione caghjà, l'armi barbuni, i coli vutalli. À l'exhalazione, allargavanu i nostri armi.