Cumu prutezà torrai u fornu?

Programmi di fitness si sorpassenu cù a so varietà - ci sò assai esercitazioni interessanti chì aiutanu à purtà a figura in modu. Parechji sò quelli accessibili abbastanza, è ponu esse rializatu in casa nantu à i so propria. À u stessu tempu, ogni ragazza vole appena furmazione per portà solu e benefizii, ma ancu piacè. Allura, perchè ùn ricurdate micca di u divertimentu di i zitelli - un fiocenu? Cumu ghjuvà à tene da u ghjornu per pèrdite pisu, avemu dicu in stu articulu.

Cumu ghjustu torci u ciclu: risponde à e dumande

Pudete per purtà pesu chjappà u cuddaru?

Certu, sì. Questu hè unu di i formaggii più piacevuli, perchè pudete torce u cuddaru è vede u vostru programma favorito in u stessu tempu, perchè a monotunia di l'esercii ùn vi permettenu avete abbandunatu. Inoltre, a torsioni accélassa u sangue è prumove a so circulazione, è hà ancu un effetti benèficu nantu à l'organi internu - questu hè un veru masaje.

Cù quantu duvete piglià l'arru è quantu spessu?

Accuminciassi cù 5 minuti è aghjunghjenu in u tempu di furmazione. Ùn cunsigliate micca ghjuvà l'arzu per più di 30 minuti. A furmazione pò esse ripetuta ogni ghjornu, ma almenu 3 volte à settimana.

Cumu ghjuvà à ghjustu l'arzu: elettu metallu, ferru o massaggio.

Hè megliu per i principianti à sceglie chjusi di metalli ligne. U plasticu, in regula, hè troppu lumineghjaru è hè difficiule per un novice à torce. Massaggio u cuddinu dà una grande carica, per quale si valerà a scelta in i stages sussegwenti di a furmazione. Hè un chloe necessite addiction, ma hè più efficau in u contru di ipositi grassimi.

Cumu ghjuvà u togliu per u so cintu?

L'arzu perfetta fatta in grassu è face a cintura aspen. Putevi i vostri piedi. Scaricate un movimentu calmu, rítmicu è circular di a cintura, ùn pruvate micca à cunnette i cadenti è u pettu. Ùn ùn torce u cuddaru back and forth, hè sbagliatu. L'amplitude di i vostri movimenti ùn deve esse grande. Mentri fendu ghjuchjeru u cuddaru, ùn si scurdate di respirazione - hè ancu listessu è calmu. Mantene i musculari di a stampa in un tonu in tuttu u sughjettu. In asprazione, rilassate l'abdomen è a cintura, è in l'exhalazione, per contru, strain.

Cumu torci u cuddaru annantu à i cadenti?

Hè un esercitu hè assai efficafirali contr'à i diposti di cellulite - à l'altrò, hè un masaje di siti problematii, è spargimentu di sangue. Prima di tezza u cuddaru annantu à i cosci, vale aduprà nantu à i peri una crema anticellulite. Questu sercu hè spessu da più forte chì a torsioni di u cisciu in a cintina, postu chì hè più difficiuli di mantene l'arzu, ma ancu cù u so spessu. Sè ancu decide di turnà u cuddaru annantu à i vostri cattivi, pruvate à mantene i vostri pezzi as close to each other. In ogni casu, siddu ùn si traballa, hè permessa di sparghje e so gattuttivi. Scrive circulazzioni circulatori cù colti cun una petite amplitude, cum'è in balli orientali.

Cumu diversificà i travaglii cù un fiocenu?

Ogni mudellu monotonu hà prestu pronta à boring - so dilute your workouts with new exercises using a hoop.

  1. Saltate a corda: hè pussibile, cum'è in a zitiddina, per sguassà u cuddaru - di sicuru, deve esse ligere è grande abbastanza in diametre. Sarrate in u 30 passi cù dui persetti, solu a diritta, solu l'abbandunatu è ogni ghjornu.
  2. Impussibule nantu à a spalle. Capì u pilu da u pede di u ghjornu è tiragate à voi cum'è più possibili. Repetite l'esercitu nantu à l'altra parte. Questi esercitazioni stinzanti saranu un maravigliu maravigliu in u vostru praticamentu.
  3. Twist the hoop in giorni à e mani - hè questu una bella maschera, chì vi risparmià e to mani. Senza ùn esse arristatu cù l'alzze aggruppatu assai - risicate di riscattà e morbidi. Simply situate movimenti circulardi dinamichi cù e vostre mani.

Quandu ci hè megliu ùn dete micca u ghjornu: contraindicazione

U ciclu ùn hè micca cunsigliatu per i persone chì soffrenu i malatii di l'organi internu è, in particulare, l'intestinali - cunsultate u vostru duttore prima di inizzià u travagliu. Avete ancu avè sustite di esercizii cù un ciclu durante i primi ghjorni di u mesi. È puderete piglià u cchiu ranni.