9 ghjucatori insanely funny with a drink

In casu hè bisognu di un altru ragione per avè un beviu cù i vostri amichi.

1. Puderaghju

Ogni pittore sieghjani à a tavula è unu di i attori di sta dumanda "A probabbilità ...?" Per esempiu, "À quale in u locu pùbblicu Channing Tatum seria più propriu?" O "Quale hè avaristi probabilmente manghjatu un sandwich d'altre Frigoristica di l'uffiziu? "À spapen di trè tutti i ghjurnali indicanu quale puderia esse. Si avè signalatu à voi, avete bisognu di un beato d'alcoolu per ogni puntu.

2. Unflappable person

Tutti i jugatori anu scrittu annantu à e scatorni di propositu ridisanu è senza prudenza. E ora tutti in ogni turnu tira un pezzu di carta e leggi, mantenendu una espressione senza testa. Quelli chì si cumincianu à rirennu, sordi o vicinu, aghjunti una pena.

Ùn aghju micca i mo gammi ... Ùn aghju micca peri!

3. Artisti drunken

U juge anu un artista è cumincianu un cronometru. L'artist deve sculaccià una figura nantu à una carta grande di carta, è a cumpagnia di i ghjudizii hè di pudè guessà rapidamente l'oggettu. Per quessa mentri l'artistu si basa, i ghjovani scrivanu varianti. Appena chì a imagina hè una guessedda - u presentatore si prisenta in u tempu. Per ogni 20 seconde un artista vi devi cumprà un zoccu di vinu o vodka. Per esempiu, se a stampa chì avete scritta hè guessed in un minutu, poi duvite beie 5 sipi di vinu.

Chi? Ti crede chì i figlioli di a prima classe ùn sanu micca bè?

4. Vaju à u bar

A prima persona accumincia u ghjocu cù e parolle: "Vaju in u baru per vìviri mojito (o qualunque qualcunu latte alcoólicu)". U prossimu jocu ripite a frasa, aghjunghjendu un altru bevanda. A frase hè allargata à u primu errore di a lista. Lu canuscu confusu beie un bìaddu copre.

5. Mandà u pacatu

Pujene u cartulare di u pianu. Ogni jugadoru si deve curvarisi è utilizate a so bocca per l'elevà. E mani ùn pò micca esse aduprati ancu per equilibrari. Quelli chì ùn puderianu di rinfurzà u pacchettu, pusonu una pila penali. Dopu à a prima volta, u pacatu hè scuritu, sparendu 5 cm. U ghjocu cuntinueghja finu à quì hè un fondu fundatu da u pacchettu.

6. True o falzu

Ogni Players scrive in nomi di carta. Quandu u vostru turnu venga, trompi dice, chì ùn permettenu micca à vede u nummu falatu. Un even number significa chì avete bisognu à dilla una vera storia chì implica un pezzu di carta scritta annantu à un pezzu di carta. Se a figura nanta ci hè cascata nantu à l'ossi, allura vi hà deveru accade. E i giochi mustut adessenu a "verità" o "ghjacà". U dettu falatu in u celu duverà vìviri nantu à a pila penali. Sì i ghjudiziati sò cunvince, pudete avè un beie un zoccu per ogni participant rispunse bè correlemente.

7. Prisenta à u quadru

Questu ghjocu duverà furmulariu, appena vicinu à l'altri. Scrivite i piezzu di u corpu in pezzi di carta è mischienate bè. Tutti i juge sò dividiti in parenti è sceglie un pezzu di carta. Ogni paru deve esse ligatu da ste parti di u corpu. Appena l'associati sò siparati (o siparati) - anu bisognu à pagà una fine beppe una munzora di vodka (o un altru drentu).

8. Medusa

Ogni omu hè assicuratu in una tavula, stazzata cù vodka. Partendu u ghjocu, tutti i participanti bassu a so testa à a tavula. À spustazioni di trè tutti quidanu l'altru attore. Sè vo mi fighjate à qualchissia chì viaghja in altru viaghju, sì seguru. Se tu è a vostra parente ti vede dirittamenti direttamente in l'ùtimi di l'altri: - gridendu "Medusa" è cume a pila più vicinu. U ghjocu finisci cu quandu tutti l'alcoolus nantu à a tavulinu seranu bè.

Drink!

9. Scambià

Ogni jugadore deve piglià dui vetri (vacanti è sali) è una cullette. I participanti anu un minutu per trasferisce a bè da u contenientu à u coltu à a vacanti cù una cullette. Tuttu ciò chì hè abbandunatu in un vetru chinu hè cunsideratu bè.