Cume prestu à purtà i scarpi?

Qualchi parte di e fiorite pò ricusate di cumprà cusciottu di moda è stilosa. E lasciate u vostru ostruppatu sò suffrientimenti scarpi, un novu paru ùn hè micca minatu. Dopu tuttu, i scarpi sò a propietaria magica micca solu per mudificà a forma di i gattivi è pianu milloratu, ma dinò per dà à a so mistress confiada in a so bellezza. E chì pò esse più impurtante di quella fiducia?

In questu articulu, vi diceremu ciò chì fà fà chì, dopu à parechji passi in u novu pezzu, trova chì i scarpi sò un pocu (o più bienu tangibule) cramped, è ùn pudere micca purtà nant'à a tenda.

Vi parvaraghju cusì à spiegà i scarpi rapidamente è senza alcuni prublemi.

Per quelli chì ùn sanu micca di diventà rapidamente i scarpi, avemu infurmatu: hè più faciule per piglià à una scarpa, induve sò stesi nantu à pane speciale. Sè stata dighjà di trattà cun l'usu di i scarpi, fate puru i nostri cunsiglii.

U metudu più sicura di sapori per pumparisce hè un mezzu specialu per a purtalla di scarpi. A maiò parte di spessu sò vindutu in forma di spruzzu o scuma. Anu deve esse appiicata stretchamenti in accordu di l'urdinamentu.

Abbigliate ghjira di ghiaccio-lliures hè un modu efficace, ma arrisicatu. A so essenza hè simplice - duie sacchetti di plastica sò chjete d'acqua, intimurevule è ligame. U calzate in sacchetti si deve esse messi in u locu friddu è esse abbandunatu finu à chì l'acqua si congelate. Questu hè duvuta à l'espansione di l'acqua fridda. Sembe una bella manera. L'aghjunghje hè quellu per anticipà a reazzioni di i scarpi chì, in principiu, sò micca stati disignati per l'accionamentu di e bassu temperatu, u glaciali è assai difficili. Forsi sò furtunatu, è i scarpi sò intactu. Ma puderebbe succede ancu chì i scarpi sò immagine. L'unicu ciò chì pudete dì per sicuru: stu metudu ùn deve esse micca aplicatu à i scarpi di pezzu di lussu.

Cumu sguassà rapidamente a spedizione?

A diffiulità à purtariccillu suede hè in i capricci di u materiale. Suede hè tente abbastanza, è faciule fà aghjunghjite e manchere indelighi nantu à questu. Per quessa, a sfamatura pruvucatoria hè tratta cù cura.

Per stretchisce a stizza di i piuviti di suede, pudete purgà l'in cervecera (ma micca in vodka o alcoole - manchevi sò) è agisce cù u paper. Or, sottumessu u calzari pienu in cervia nantu à i medichi è caminate intornu à a casa finu à siccati (minuti 20-40). Attentu - da u cerviceva suede si stendi assai bè, cusì è sicuru chì i scarpi di u cramped ùn sia micca diventatu troppu solitu, perchè per piglià à u so diminu iniziale ùn sianu più pussibuli.

Ùn si scurdate di valdià i scarpi - notte in u barcuni sò abbastanza per fà chì l'arghjintinu di a cerveza anu da scorri.

Cume prestu à sparà e scarpi di patent?

Per purtà un pappagallo bleu ligamente lacatu , usa alcoliche o liquidi chì cuntenenu alcoliche - vodka, cologne. Aghje a superficia interna di u mantellu, mette nantu à (ponu in cima di calzini fini) è cammina all'età a casa finu à chì i scarpi pigghanu a forma è a dimensione aspetta.

Quantu prestu passà valdi in pelletteria?

A pelle hè faciule visibile durante a cale. Per fà i scarpi un spaziu più spaziu, pudete puru cose i piazzi chì avete pressu, cun un pappaghju è i spogliarli cù acqua calenta (50-60 ° C). U usu di una tela ùn hè micca necessariu - avemu bisognu solu per chì l'acqua ùn fate micca di a superficia di i scarpi bassa rapidamente. Dopu chì i scarpi sò bè ​​ravagnatu, avete bisognu à pusà nantu à i so pedi è camminate intornu à u largu possibbili (ideale - finu à chì i scarpi sicureicanu sanu).

Sì avete a paura chì i vostri piu ùn ponu sparnati da l'acqua, pruvate un'altra via: pusendu u calzate in cima di i vostri figliere è calene in bè cù l'aire caliente (utilice un secadoru per questa).

Avà sapete quantu rapidamente di scumpressà lace, suede o piu di pelle. Ma avemu cunsigliatu per elli sceglie currettamente di a tela di i scarpi, perchè i scarrichi strette si deformanu u pede, chì pò causà à prublemi di salute seriu.