Belarusian Maldive

Stu materiale, prima di tuttu, serà d'interessu per i fanni di l'esse attività "salvatore" cù u focu è e carpete. Parramu di un miraculu fattu di l'omu, chì era furmatu com'è u risultatu di l'estrazione di tela - Krasnoselskie chalk quarries o Belarusian "Maldives". Perchè e Maldive , dumandate? Tuttu ciò chì hè diventatu quandu quì un primu fiament in a cugliera chinu d'acqua. Quì pudete osservà u listessu effettu di uceaniu cum'è nantu à i platti bianchi. L'acqua hè illuminata da a luz di u sole riflesse da u fondu, è per quessa acquistenu un bonu coloru blu.

Infurmazioni ghjugna

A natura in i lochi di u bielurussa "Maldives" si trovanu, cumporta a stampa generale. L'inclinazione inclinada di a cantina bianca-nera in cunglisazione cù un gran numaru d'arburi di conifera facianu una impressione indelicabile. Arrivatu in Bielorussia per una vacanze in i canteri di calchissia, in prima hè persa per l'ambiguità di u paisaghju di vista. Semba chì pudete capisce chì davanti à voi l'acqui naturali frescu in soldu, à u fondu di u quale hè falce, ma chì tuttu hè bella è simile à i tròpichi! L'arghjintinu tutali di cantieri chinui di l'acqua hè ugguali di l'area di trenta centocanu campi di football. In u mità di giugnu l'acqua hà digià tempu di calenderà à 18-20 gradi, è in u mumentu più veloce si calura à 24-25 gradi. Ci hè stata nutata chì più ghjente hè ghjuntu quì ogni annu per restà "salvatore". "Maldivi" in Bielorussia pò esse cumpetenu in populidenza cù i stazzioni più famosa di stu paese. Imaghjate, per un annu, sti posti sò visitati da 100 000 a 130 000 turist, assai di quelli chì venenu fora. Ma cun tutte sse cose, i canteri di calchissa ùn anu micca avutu a infrastruttura, è avete bisognu à fà rinvià cù tutti i vostri "pertinences". In u 2014, a popularità di u tempu di ricrezione in sti locali era stimulatu da a liberazione di un calendariu eròticu cù e fotografici di mudelli contr'à u teleniu di paisaghji di bielorussia "Maldivi".

Cosa da fà in vacanze?

Resto à i "Maldive" in Bielorussia, pudete cumprà assai è sunbathe. U ghjovanu si lampendu da u bancu più bassu di a canteia à l'acqua, u bonu hà permette à fà. Quì pudetebbe vede uguale bugie chì vènenu quì cù u so equipamentu. Se vulete, pudete puru cuncorda à u so lucru, perchè qualchi impratori sò ghjente per vincenu un pocu di soldi. Alcune di i reservorii artificiali sò abastevuti, per questu la pena per piglià un sunnicellu à u restu. A sera, tuttu quì hè trasformato, documenti di fume sò luminati, i canzoni ghjucà in ogni locu è music plays. L'estremità lucali veni vittime à fassi clips, perchè a bellezza di sti locali ùn hè micca inferitu à l'isuli tropicali, ma a strada di i "tropichi" vi custu assai più menu. Parechji turistici sò stati surdati nantu à i colti, i paravani sò stati offes di a costa, e caravane hè stallatu, i veiculi sò in ogni locu. Ùn hè un momentu ùn abbanduneghja u sensu chì ùn hè micca à a cantepione di Cretazia, ma in un spaziu di camping. Ancu in a vicinanza di questu locu sò u più anticu in Bielorussia, minieri di silici, induve eranu miles d'anni, ancestori misurti materiale per a fabricazione d'arnesi è armi. Ma per andà senza esse guidati sperimentati ùn hè micca assai indesevule, perchè nimu ùn hè seguitu à stu locu, chì significa chì hè potenziale insegenu.

Parechje di a prima volta ùn pò capisce micca comu per ghjunghje à u bielorussiu "Maldivi", perchè ùn sò micca busibus turistici, ùn sò micca signalati. Per u puntu di partenza piglià a capitale, a cità di Minsk. Da quia ci avemu partinu in a direzzione di Baranovichi, avemu passatu u stabilimentu è apague nantu à a strada P99. Attrumosenu per a via per Slonim, è Zelva, è, finarmenti, avemu vicinu à u destinazione - u distrittu Volkovysk.