Batumi - attraversu turisticu

Batumi hè a capitale di l'autonumia di Georgia - Adjara, è in cunmburazione a principal basa di u paese. Se dumandate à i rappresentanti di a generazioni maiò chì anu da Batumi, elli puderanu avaranu riguardu à questa maravigliosa postu di reste per un pezzu tantu è cù calore. Oghje, u fiumu Maritu di u Mari Neriu avè una secunna nàscita. In u serviziu di u serviziu di u serviziu di Batumi, i ristorante offerti platti cusì deliciousu naziunale, in i spiaghjani, tutti i serviziu per i turisti sò furniti. Se vulete, pudete visità i clubs, u livellu di u qualu currisponde à l'unitu europeu. In l'ultimi anni, più di più turistere da i paesi di l'anziani unione suvietà è i paesi europei avè vultatu à Ajara per u restu, sopramente chì ùn ci hè assai per vede in Batumi.

Georgia - attractions in Batumi

Molti siti turistiche culturali è stòrici di Batumi sò famusi mundiali, cumpresa a confessazioni religiosi, a furtizza di Tamara è a fortizza Goniy, u Giardinu Botanicu, ecc. Qualchì parechji spiaghiti averebbi.

Giardinu botanicu in Batumi

In u Jardinu Botanicu di Batumi, situatu à qualchi kilometri da a cità nantu à i rocca rocca di u Mar Negro, più di 5 mil spezie vegetali sò rapprisentati. L'urtventu ghjianu era a fine di u XIX seculu, u botanicu u geògrafu Russu Krasnov. L'idea di i lighjendi giardini di u Semiramidi era a basa di a suluzione di u paisaghju di u giardinu botanicu - stratificazione in l'arranzu di piantazioni. Diremente à l'ingrata cresce un arbre plantatu da Alexandru III durante a so ghjunta in Batum. In u territoriu di l'educazione ci sò posti di restu comodità è e plataformi di observazione, da quale pudete amparà i paisaghji pittoresca.

Batumi - Seaside Park

U parcu marinu in Batumi si stendi nantu à a costa per 2 km. Stu locu di vacanze maravigliu hè assai populari cun vente u clientele di a capitale di Adjara. Hè assai attraente hè u palme di palme, chì hà serve com'è postu per a filmazione di parechje pittura famosi. Cù billetine d'altri bonu disinatu, pudete attenti à l'ogetti du ghjocu di i delfini in l'acque di a costa, guardate à e nave flotanti. Primorsky Boulevard - a cuncentrazione di bars, cafes, restauratori, clubs. Ci sò parechji sporti è attraziu per i zitelli. Cantannu a funtana cun l'illuminazione hà cunsideratu di u nostru impegnu di visità ogni turistu chì vinia à Batumi.

Georgia hè una statua di amore in Batumi

Parechji anni fa in Batumi una stata nova sculturazione scultuali di metallu era stallatu, chì rapprisenta un giòvinu è una zitella, chì cercanu à l'altri. Si avvicina versu l'altru, unificà in una sola figura. L'idea di a cumpusizioni era a storia d'amuri di una ragazza georgiana è un omu azziuni, scritta in a novella "Ali è Nino".

Batumi-Gonio

Nò parte pocu da Batumi nantu à a fruntiera cù Turchia hè a fortaleza più antica in Georgia. Cumpratu in u 1u - 2u seculu, era una citadella romana, dopu avè a fortissimu pussidia di Bizantinu. In u XVI sèculu, a fortezza di Gonio fù ricustruita è ricustruita da i Turchi. In questu forma hè perfetta cunzumira finu à i tempi ora.

A furtizza di a Regina Tamara

I primi edifizii in a furtificata data di l'era di l'antichità. Quiddi di un vechju murale fortificatu, una torre multiesca chì data da u 6u seculu. Per parechji seculi, a furtizza cuntrullava a strada di u mari da Imereti è Meskheti.

Batumi: musei

Quelli chì vulete acquistà cù a storia è a cultura di Adjara puonnu visità numerosi musei. U museu di l'archeologia ponu esse exhibiti nantu à a Storia di a Pedra, l'antica è romana. U museu statale di l'Arti hà publicatu e opere di l'artisti giudeu, cumpresu Pirosmani, famusi pitturi russi.

Questu ùn sò micca tutti i posti di Batumi, induve puderà passà un tempu interessanti è prufittuamente. A cità hà un dolphinarium, u dramma pò esse vistu à u Teatro Chavchavadze, è parechji impressioni piacevuli saranu à visità a cascata di Mahuntseti.

In altre cità georgiana, cum'è Tbilisi è Kutaisi, sò ancu interessanti cù i so posti.