Cavernes di Crimea

A Crimea hè cunnisciutu sopratuttu per i so centros turistici di paese, paesi paisaghjichi pittoresca è pianistichi magnificenti. I travaglii naturali di a Crimea - caves, canyon e cascate - sò ancu capaci di attraient l'attinzioni di i viaghjatori più impurtanti è dilettati.

I primi grutti di Crimea cuminciaru à scopre a so bellezza unica micca tantu longa, in a fine di u seculu passatu. Dopu po chì, i speleologi anu scupertu è analizatu in dettualu circa una mila cavitate naturale sottuele, chì cinquanta sò ricunnisciuti cum'è monumenti naturali. Ci hè da nutà chì uni pochi di e caves di Crimea sò dispunibili per visità i turisti senza preparatu senza l'usi speciali è l'experienceu prufiziunali. In ogni casu, senza dubbitu, i attraziu sottupostrati più attrattivi di a Crimea cun gioia avertinu per voi a so bellezza unica, i so sicreti è a storia muda. E prima di tutti, sò e cave più grande è più frequenti di a Crimea: u Vermje è u Mamontov.

A Cueva Roja in a Crimea (Kyzyl-Koba) hè a cavità più grande di caliza in Europa: a durata tutta di a parte studiata hà più di 20 km. Per millenarii di anni, u fiumu sotterraniu Kyzylkobinka, perforatu u so modu, s'hè furmatu un labirintu di sittighjatu cù assai laghi è sifatichi (galerini inundati da l'acqua). In a sala di a Cueva Roja hè una di e stalactiti più grande in l'Europa, 8 metri di longu.

A percorsu di l'excursione equipta hè di circa 500 metri. Ricordate chì a Cueva Roja in a Crimea riferisce à u più difficiuli di passà, una visita indipendente in u labirintu hè rigoratu. A tempura media da a caverna hè di 8-10 gradi à u 100% d'umidità, cusì ancu in u ghjornu più notu ùn scurdate di piglià cose qualcosa cun voi.

Mammoth Cave in Crimea (Emine-Bair-Khosar) hè bè ricunnisciuta com'è a cave più bella di l'Europa. Hè stata chjamata dopu una cullizzioni unica di rossi di animali preistorichi (mamut, caverna, rhinoceros woolly è altri), ben conservatu in cundizioni favurevuli di a dungeon. Alcune di sti truvati sò prisentati in un petit museu paleontològicu in u Tiger Hall. Un orgogliu specialu di a caverna di Mammoth in a Crimea hè una stalagmita bianca chì si chjama Capu di Monomakh. I casi di l'urìgine di un sustanziu specificu, l'anch'ellu chjamatu "latte lunar" in a so superficia, sò micca cunnisciutu.

Una ruta accessibili hè di circa 700 metri (a tour dura da 2 ore). Prima di l'ingressu à a caverna, hè stata urganizata u locu di una robba calza (in a temperatura varia da 5 à 7 gradi).

I fanali di una cuntenuta tranquilla è insaciata di e biddizzi naturali chì ùn si vulete micca esse imbusche trà i turisti chì anu fami di impresione sò ricumandati per visità a cave pocu menu pocu pupulari, ma più impurtanti: Skelskaya è Zmeina.

A caverna di Skelskaya in a Crimea si trova nantu à a pendenza di u vallée Baydar, a larga di a so splutazioni hè 670 metri. Parechji di e ghjudizii accessibule per i turisti sò chjappi incaricatu di incrusioni di culori marroni rosa bianchi è rougeschi. Solu una imaginazione pocu è vi vede un cranu di drago e un fabuloso foxicante, un cavaliere cù una spear è un delfinu. In più di a bellezza stunned di a petra, a caverna di Skelskaya hè cunnisciuta per u più gran numaru di criaturi viventi chì l'abbitanu, a maiò parte di elle sò endemichi, vivenu solu in questu area.

Un locu spiciale in i cavernes di e legends hè occupatu da un padova - u santuariu di i pòpuli antichi, una volta abitanti a Crimea - a Serpentine Cave . Hà a so nome per assai rami di un labirintu intricatu, cum'è una colpe di serpente. Questa caverna karst, 310 metri longa, hè secca àuta, ùn sò micca stalactiti è altri incrustations. In a Caccia di Serpenti abitava una pupulazioni unica di batti rari cù una alei di quasi 40 cm.

Certi caverne di Crimea sò cunnisciutu per i so prupitati medicinali. Cavernes di salu naturale in a Crimea, cù i so sustanziali minerali riccu, aiutanu à guarentà i malati allergii è pulmonari. A visità stu locu cunsigliu chì calma u sistema nervu , dà a persona nova forza è energia.