Gòtic Quarter à Barcelona

Quantu a visita à un cantu veru di u Medievu, chì parechje firmatu in u tempu? Oghje inventà ogni ghjornu per visitarà u Casamentu Gòticu in Barcelona. Stu locu hè un esempiu vivu di a grandezza di i guerrieri di u statu di Aragona chì dominau ccà in quelli tempi antichi. Quandu si vede à i bighieri lucali, vi rispettu per l'architettu, perchè alcuni edifici sò digià più di ottu seculi, è sò sempre forte.

Infurmazioni ghjugna

Se vi vede à u mapu di u Goticu di a Barcellona , pudete vede chì oghje un impronente quadru in u cori di a parti storica di a cità. I distanzi perifonii à a fruntiera nantu à a piazza di Catalunya è stendi finu à Via Letane. Hè cume chì i primi settlers appareru quì à l'alba di u nostru era, durante stu piriu a terra pertenenu per l'Imperu Rumanu. U Quartu Gòticu in Barcellona devi u so nomu à i vistosu chì sò stati priservatu quì. In u casteddu, ciò chì hè quì, vintu i monarchi, è issa tutta sta magnificenza, dopu à parechji seculi, serve com un città per i visitori di a cità.

Arrivatu in Barcellona per una scuperta di u Quartu Gòticu, ùn avete micca prublemi cù l'accolta in l'hotel, perchè in a so vicinanza sò assai. E da l'enormi numaru di ristoranti, discutteti è cafes in queste parti, senza esaguerazioni, l'ochji eranu. Ancu à a notte, a vita à u Quartu Gòticu ùn si micca frigorifígliu, ma solu si move à numerosi stabilimenti d'entertainment. U voglia di bè daveru è di ballà da u core hè benvenutu.

Attrazioni

Avà scupremu quale attraversu attrae l'invitati spagnoli in u Casamentu Gòticu. Forsi, unu di i lochi più famosi in u quartu di Gothic quarter di Barcelona hè a Catedrale di Santa Eulalia. Cumu pudete capisce, a catedrale si dedica à Santa Eulalia, chì hà fattu u martiriu, difendu a so fede. Hè struitu in circa 120 anni, i primi pieddi è stati rimettati in u 1298. In u stilu di l'architettura, chì hè sceltu per sta dicurazione di u majestu edificiu, sò viderati l'elementi di u gotico è neo-gòticu. Per i visitori di a cattidrali un pianu hè apertu, da induve puderà ghjunghje à a capulatta legendaria, induve 13 vapechji bianchi neve. U so culore è a quantità simbulizanu l'età di u ghjovanu martyr è a purità di i so pinsamenti.

A prossima attrazione hè a chiesa di La Merced. Hè struitu nantu à i restos di una ghjesgia gòtica ruvina di Sant Michele. U tempiu di a misericòrdia fù rializatu in u 1775. U so nome hè dovutu per l'apparenza di a Vèrgine Maria à unu di i sacrificadori. Iddu hà dettu ch'ellu stabilisce un novu tempiu è ordine, chì deve esse liberate per crede i cristiani da a slaveria di i pagani. In u basamentu di u tempiu hè una di e reaghjuli più antichi di u mondu cristianu - una statua appuntu à a nostra Signora di a Misericòrdia.

Un interesse considerable entre i visitori à u quartu hè causatu da u palazzu majestu chì era custruitu nantu à i ruvelli di l'antica muralla romana da u monarchu riguardanti Pedro Pompous in u 11u seculu. U cumprastu di palazzu includissi una torre di vedere, custruita in u XV sèculu, è di una antica capella, custruita in u seculu XIV. In unu di i palazzi di u palazzu, hà datu à i monarchi nantu à a so scuperta di Columbu, è quì ancu i sessioni di u Santu Tribunal eranu tenuti. Inturbe interessante serà un giru di u casteddu, siddu cuntene un guidanu di lingua russa chì pudaria venerà cù a so storia l'avvenimenti chì avvinenu in sti morti majestuosu.

Pudete truvà à u Casamentu Gòticu o cù busu o à metro. Avete bisogna à surtite à Jaume I o Liceu. E immediatamenti dopu à l'arrivu, sò priparati pè u fattu chì vi saranu suprattuttu per i sentimenti stampati è a surprisa à quandu l'architettura di u XXI secondu inseme in i antichi edificatori di i seculi 11-15.