Museu di a Gran Guerra Patriuttiva in Minsk

Bielorussia hà patitu assai malamenti durante a Siconda Guerra Munniali contru l'invasori fascisti. Un gran numaru di persone mortu è a maiò parte di i settlements anu struitu. Hè per quessa chì i musei di a Gran Guerra Patriuttiva (WWII) sò in ogni cità, è Minsk ùn hè micca una salute.

Storia di u museu di a Gran Guerra Patriuttiva in Minsk

L'idea di creà u museu sviluppò durante l'occupazione. Cusì, immediatamenti dopu a fine di l'ostilità per ellu, stava situatu una casa di a sindicazione miraculosa sopraviventale, chì era situata in Liberty Square. Ellu apre a so porte à i visitori à a fini d'uttobre di u 1944. Uni pochi anni dopu (in 1966), u museu statale di a Gran Guerra Patriuttiva in Minsk trasfirìu a l'edificu à 25 Lenin Avenue.

Per parechji anni u museu ùn hè micca stata mudernizatu, per quessa, in u sughjettu di i salotti di esse muderni moderni, pareva anticu. In u risultatu, u guvernu hà decisu di edilià un novu edificiu per ellu.

A primu ghjennaghju di u 2014, una stata funiraria di un novu cuntaculu dedicatu à l'atti heroica di u populu bielorussiu duranti a Gran Guerra Patriòtica. Avà u museu di a Gran Guerra Patriuttiva in Minsk si trova à: Pobediteley Ave., 8. Hè moltu sèmplice per vene à questu, avete bisognu à l'estazione di metro Nemiga, andà à u Palazzu Sports è da quì aghjunghje à a stela enorme chì detta a quali i locu di l'esposizione sò situati.

U tempu di u museu di a Prima WWII in Minsk

Quandu pensa à visità stu museu, hè bisognu di piglià in cuntà chì hè apertu da u marti à u sabatu di 10h00 à 18h00, u mesecù è u domu di 11h00 a 19h00. Ogni sittai di u luni, ancu tutti i ghjorni publiche. A venda di u bigliettu finisci un ora prima. U prezzu di u bigliettu per l'adulte hè 50.000 Russo rubles (cù un ritrattu di fotografu di 65.000), per i scoli di studenti è studenti - 25.000 bel. rubli (cù una recenta di 40000). A liberta à visità pò esse figlioli di età in furia, veterani di guerra, persunale militari, invàlidi, orfani è impiegati di u museu.

Expositions di u novu museu di a Gran Guerra Patriuttiva in Minsk

Comu accumincia a maravigghia, nun caminava ancu in u museu. A so faccade hè fatta in forma di vigori di salute, nantu à ogni scelta di quale scritti di a so guerra sò illustrati. In u centru stà una stella chjamata "Minsk - Hero City". Per entra à i salotti di l'esposizione, hè necessariu di falà da elli à l'escali cù una fontana.

Tutte l'esibiti sò diverti da anni. In i primi dui visitadori anu vistu una exposizione nantu à u tema "Peace and War". In elli, nantu à una grande sfera, a situazione pulitica di quellu tempu hè indicatu, è à e posti sò tutti i marcati avvenimenti stòrici impurtanti da a fine di a Prima Guerra Munniali à u principiu di a Siconda.

A sala vicinu mostra a difesa di a Fortezza di Brest è l'iniziu di l'offensiva fascista di Bielorussia. Apri passu sclustu in u tavulu cun l'equipa militari. Quì pudete vedà a battaglia di i catene, aereo aviondu, veiculi militari, cunfini di campagni è parechji armi utilizati in questa guerra. Circundendu i canti di cera di i persone in uniforme, a musica di quelli volte sona, u sonu di sparatori è bombardamenti sò intesu. Inseme, creeghja l'imprissione chì avete finutu in guerra.

Una stanza separata hè furnita per illustrarà a tragedia di Bielorussia - a ardenti di i paesi. Cassini ardenti in i mura, una imitazioni di fumu, u sonu di una campana - tuttu chistu rari manca a qualcunu indiferente. Circundenti ci hè un locu parlendu à u scumparu di i Ghjudei. Hè statu stilizatu cum'è carru, in u quali eranu trappe à campi cù un pocu nummiru di cosi.

A attenzione particulare hè pagatu à u muvimentu di partisanà in Bielorussia, chì hà pruspiratu in queste locu durante l'occupazione. Eccu a so vita hè indicatu, documenti di qualche di i travagli di suttastru sò furniti.

Solita finisce u tour in a Victory Hall, chì si trova sottu una cupola transparente. Ci hè un memoriale dedicatu à tutti i baci Belarusiani.