Pizza Margarita - ricetta

Pizza "Margarita" si riferisce à questi impurtanti maestra di culuranza raru chì u tempu è u locu di nascita sò bellu cunnisciutu. Quandu in u 1889 a Reina d'Italia Margherita di Savoia vulete tastà u so platu prediletti da povira ghjente - pizza, fù presentata din optione, appressuata dopu in u so onore. Pizza "Margarita" hè diventatu un tipu di bandiera culinaria di l'Italia. U mozzarella bianca, i pumati russi è a albaicànica verdi currisponde à i so culori naziunali.

Di sicuru, a pizza classica "Margarita" pò esse tastata solu in a so patria, in Napuli. Hè cottu in bisturi especiales di lignu. Qualchidunu sarà solu una imitazioni, più o menu successu. Cume a paglietta pizza Margarita in casa hè una quistioni difficili. Oghje avemu avertitu certi sicreti è aiutà à portanu i criaturi di e donne domestiarii vicinu à l'ideale inassatu di maestri italiani. Fighjemu cù a prova.

Pizza "Margarita"

Unu di i sicreti di a pizza "Margarita" hè chì micca nè latte o oliu d'oliu hè messu in a massa. Ci hè un pianu più pesu è menu elàsticu. A pasta hè stata cruccata nantu à a pasta, un pocu più longu di u solitu, ma averia esse ligera, quasi inzergata. Per duie pizzas cù un diametru di 28 cm, i prudutti di sanu seranu necessariu.

Ingredients:

Preparazione

Piena u levitu nantu à a cullette. Facemu cun di zuccaru 2 cullizzioni di acqua calde. Add 2 tablespoons di farina. Si mmiscamu bè. Coperta cù una spugna è fughje a meza ora in un locu tranquillu è tranquillu.

Siftemu a farina cù u salinu nantu à a tavula cun un slide. Fà un'apprusioni in quale emu pour l'opale chì hè stata capita. Cumincià à gulparà a pasta, aghjustendu pocu à l'acqua calda, abbandunarà circa 2/3 di u vetru. A pasta hè girada suave, ma ùn deve micca firmatu à e to mani. Amegghinu tanticchia, 15 minuti, finu à chì si fala lisu è elástico. Dopu intremu in un coltu prufunditu, cibo cù l'oliu d'aliva è copre cun una bagnera. Una sola ora di a pasta di pizza devendide in un locu caldu è crescenu in volumu da 2 volte.

Pizza Margarita - Receta italiana

Ingredients:

Preparazione

Per a pizza legendaria, solu i prugne u pilu frescu è adattatu. Scaldemu, fremenu i zizole, cacciammu semu e cibu dai in tazza. U furmagliu, solu "Mozzarella", quì quì ùn anu micca sceltu, cutatu ancu.

A pasta hè novu amella è assai fina (micca più gruffu di 5 mm) hè stata rintra. Demu avemu spàrghjela nantu à una forma furmata è a farina, in parechji posti trasfurmati cun un forchetta. Senza distribuzione u furmagliu è u pumadoru, riniscente i viti à i canteri. Solim, pepite. Arruvate cù oliu d'oliu è mandate à pre-cali centra à 230 gradi furdu. Agghiunciu à tutti ùn hè micca longu - 15-20 minuti. Scambià dinò a pizza calda cù foglie d'albahaca fresca.

Pizza Margarita pò esse cuzzu cù tomate frescu è cun salsa. In questu casu, prupone l'opzione dopu.

Pizza sauce "Margarita"

Ingredients:

Preparazione

U pumu sò scalded, scurciatu è grinded through a sieve. In una piccula casetta, fassi l'oliu, frettu nantu à l'àttu finamente chopped cun sprig of rosemary. Add basil leaves. Quandu si cumincianu a rinunzà a so fragranza, avemu da introduce i pumati. Culore nantu à u focu medium durante uns 5 minuti, trà sempre. Dopu quì avemu chjappu u focu à u minimu è da pudè avè a piuma di a salsa di pizza sottu a tapa pezzu per altru 10 minuti.