Beshbarmak da l'ànitra

Quellu chì hà dettu chì i bramature anu da esse preparatu solu da a carne di cavalli o l'agnellu? Prettu gustu hè stu pranzu turnà è da carne d'avanguardia, riccu, delightfully fragranti è satisfacente. Pruvate micca è ùn dispendisce micca, ma quantu bè cumu coccu coccu un saccu di un ànò chì vi cunvertìtevi.

Ricetta per vìscenu da u pate

Ingredients:

Preparazione

Àneccu cura cù mia, prucessa, tagliate a carcassa in pezzi petite è aghjunghje a panella. Avà chini l'acqua, u salinu è si mette nantu à a stufa di coccu. Questu tempu mentre amininà da a farina, caldu è ova una piscia forti, divide in parte è rintra in cibo fino. Demu un pocu seccu è cut in diamanti.

I cipolle si sò puliti, anu chjappu per arburiche, aghju pututu in una puchina, sprinkled cù pepite chjuve nìuru è aghjunghje una foglia di laurel. Dopu à quellu, fate u caldo di pate chjaru è lasciate per affaccià, perchè tutti l'amarezza hè stata.

A carne suluzata hè pigliata cù cura, è in calore fogera, coccianu finu à chì prestendu i nostri foglie di pasta, 5-7 minuti. Appena, mette a pasta finita nantu à un pezzu, cumprà cù pezzi di carne è pour cavoli foglia cù calzu. Avemu servitu à u listinu frescu diliziosu da l'ànitravule nantu à a tavula, sprinkled à nantu à l'arbeiti freschi roscati.

Beshbarmak da l'ànitra

Ingredients:

Preparazione

U pudettu di l'ànitravule se ne necessariu, lavoratu à perfetta è intrecciate in parte. Allora pozzu mette in una pienza è l'impiaraghju cù l'acqua, perchè chjappà a carni un pocu. Fate un fogghiu, rinfriscà a scuma, riduce u calore è coccia a carne finu à ch'ella sia, sottu a tapa. In fine, aghjunghje u caldu di u salinu è u pumparu à u gustu. Mentre chì l'ànitra si faciani, preparatudienti scone. Per fà questu, fate l'ovu cù un vetru di tèbia, aghjunghje salate, fretce à a farina è fugliate gradualmenti a pasta suave è elastica. Pigliate in celofani è lasciate durante 20 minuti à a temperatura di l'ambienti.

Puderule a pasta in un capu finu è tagliate un vetru di u circhiu. Quandu l'ànitra hè pronta, l'avemu appena, l'aghjustassi un pocu è si separà a carne da l'osse. U focu hè pulitu, spaccatu da a mità ani è pozzatu un poghju di caldu caldo per ridivà di l'affettu amatori. In u caldu restante ch'hani foglia i nostri piatti , è poi pusà nantu à un pianu chjaru. In cima, pudete pezzi di carne, cipolle di steam, è scuzzulate tutti i greens.

Comu cocchi cupertu da l'ànecciu cù patate?

Ingredients:

Preparazione

Pettu di duck sette à coccu nantu à focu mediu, è pigliemu a pasta finita in dumplings, rintulu in una grossa caprina fina è tagliatu in grandi chjazzi. L'abbandunemu, chì si stallettinu un pocu, pervendu per annunzià.

Scorcieghja i patati, ci tagghja è poce in una pienza, induve l'uccellu hè stufa. Quandu a patata torna bluccata, a diffusevule nantu à u piattu. Cù u pomi di l'ànitra, cacciammu a pelle è separanu a carne da l'osse è si sparghjianu à e patate.

In a sopa ci allargu a pasta, coccia à 5 minuti finu à chì pronta, sguassate cun un ruffu è si spargiu nantu à a carne è a patata. Scorcià i bianchi è spiccià u nostru platu. Hè abbandunatu da l'ànima chì sperendu à tastà pimienta, aghjunghje à u gustu a crema agria è l'acqua un calottu.