Fern in coreanu

A cuisine coreana hè assai specifica. À u primu attentivu, per un lettore in uninitiated, i platti coreani ùn sò micca sfarenti di platti chinesi o giapponese. In fattu, questu hè micca cusì.

U caracterìsticu più distintivo di a cucina coreana hè a so sharpness. A prisenza di u pezzu ruru hè spiegatu da u fattu chì u pianu principalu per i cecuneri hè riceci foddi. U platu hè in u stessu, alta in calori, ma quasi senza gustu. Sì, e e cundizioni climatichi ùn sò micca favurèvuli à u almacenamentu longu di i prudutti. Tuttu sti argumenti è cuntribuitu à u fattu chì i pirsuni lucali cun l'aiutu di un gran numaru di spezii "canned" pieni cuciuti. Perchè oghje, l'alimentariu senza pepite à i canti di Corea hè generalmente cumune: Russu - "grassa", Chinese - "sugary" è in Europa - in generale "fresh". Ùn u rolu di a culinaria coreana hè ghjucatu da a salsa di soia è a soya paste cù pepite, coriandro è sèsam fritto fugliale, 70% àcitu acìticu è sal coreanu. Alimentazione cù l'agrumi piccati chì i coriani anu manghjatu da a zitiddina.

Quandu sintemu a frasa "cucina coreana", imaghjinu immediatamente una varietà d'insalati. Avemu spessu vede nantu à vendita totulanti d'insalati vegetali di l'allevanti pitturini, di carotta è di u cane, da a col è in diverse variazioni. Ma solu qualcosa chì l'ingredienti di u paniu, a salsa ùn hè sempre cambiata - hè pipiruna, vinaggiu è salsa di soia. Avemu suggeratu chì preparanu una insalata di felce in coreana. Questu hè un pianu exoticu, u gustu cum'è mushrooms.

Per a vostra infurmazione, solu in Russia, ci sò circa 100 spezia di felce. Ci hè più di 10 000 spezie in u mondu. In u territoriu di Russia, in manciari, pudete aduprà solu l'avicci è l'aguila. I rachichi di i frutti fragile, 15-30 cm long, sò utilizati. Questa ùn hè micca a paura unfurle "wai", chì hè testa à 90-270 gradi - crocheted, i.e. palm branch. Sò assai fràfici, faciule chì anu brioccu. Hè un gran numaru di prutini è carbuidrati. Ùn pudete micca manghjà crudu, sò venti e venti. Sì i rimessi sò saldati correttamenti, formanu un semicirculu quandu si trattava, si daveru beni. A brocca di feleci hè deve cucinatu un pocu di più di l'ostru. Boil 10-12 minuti da u mumentu di fogghiu, nantu à un focu petite. Se cocelle un fern in coreanu in un pappu di cobre, a pianta retarda un rico è luminoso. Sutta tali situazioni, in i paesi asiati, stu pianu hè cunsideratu à esse furnitu propiu.

Fern in coreanu

Ingredients:

Preparazione

  1. Pour a fernera seta cù acqua salitu è ​​salitu per a notte (pò esse per un ghjornu). A matina u felice hè prestu per un furmazioni più impurtante. Pudete puru fracce in acqua di ferli à 5-10 minuti.
  2. Trimate u felice in segmenti di u listessu tamantu è preparanu a vende per l'insalata.
  3. Calami l'oliu in una padedda è cundiscenu a cipolla, anelli finamente chuttate finu à u marrone scuru. In a cugliera fritta aghjunghjenu pezzu nìvuru è rosso, coriandro moltu.
  4. Merci a spezii è aghjà subitu a fernera dispostu à a padedda. Aggiuncinu l'àgghia, salsa di soia è liggerna.
  5. Friture u felice durante 5 minuti, stirring in ocasioni. Coperta cù un tinte, è fremen nantu à calde nantu à un calore di pianu per altru 5 minuti, perchè chì a fede era imbiancata in spices. Agghiunisce u salinu o pimentu à u gustu.

U felice in coreanu hà un cuntenutu bassa i calori è si riferisce à i platti dietetichi. Hè assai gustoso di frutti è cali. Cunfina perfetta cun u risu. Salata da u felice in coreanu pronto. Bon appetit.